Компанията променя политиката си, като в същото време рискува да загуби бивши лоялни клиенти, без да придобие нови, чието внимание иска да привлече.

Kia залага на луксозния сегмент, но британският автомобилен експерт Майк Ръдърфорд смята, че луксозните модели трябва да бъдат изключително прерогатив на дъщерната марка на Hyundai Genesis.

Ето какво споделя Майк:.

— Многократно през 2010 г. посетих предприятията на Kia в Южна Корея и Америка, за да видя производството и да се возя на това, което са проектирали изследователските, дизайнерските, инженерните и други центрове на компанията. Бях толкова впечатлен от свършената работа, че обявих Kia за автомобилната компания на десетилетието.

По това време Kia беше (и все още е днес) една от най-добрите компании в света, отказвайки да вземе страна в дебата за ДВГ срещу EV.

Марката даде да се разбере на потребителите, че каквото и да искат, отговорът винаги ще бъде да – независимо дали е бензин, дизел, LPG, хибрид или електричество.

Като част от концерна Hyundai, Kia също има достъп до водородна технология, в случай че шофьорите също искат това (което не е така).

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.