Ford предизвиква феновете си в социалните мрежи да помогнат при проектирането и да измислят името на специална нова ограничена серия Puma ST
- Ford за първи път призовава феновете на спортните автомобили да помогнат при създаването на специална версия на хотхеча Puma ST, като гласуват в социалните медии за любимата си спецификация
- Потребителите на Twitter и Instagram получават правото да решават относно ключови елементи като външен цвят, интериорни облицовки и надписи по купето, както и да избират името на модела
- Иновативната инициатива ще спомогне за създаването на автомобил в лимитирана серия, която ще излезе на пазара по-късно тази година
Днес компанията обяви, че специалното издание на нов Puma ST ще бъде разработено в сътрудничество с феновете, чрез иновативна поредица от онлайн анкети.
За първи път Ford дава възможност на клиентите си да гласуват за дизайна на автомобил, който ще влезе в серийно производство. Потребители на Twitter и Instagram ще имат възможността между 1 и 10 юни т.г. да изберат набор от дизайнерски функции за лимитирана версия на първия спортен SUV на Ford Performance, предлаган в Европа.
Печелившите избори ще бъдат реализирани в окончателната спецификация за специалното издание Puma ST, което ще се произвежда в завода на Ford в Крайова, Румъния, и ще може да се закупува по-късно тази година.
Чрез гласуване в анкетите, публикувани в каналите Twitter и Instagram на европейските пазари на Ford в цяла Европа, феновете на Синия овал могат да решат относно цветовите комбинации на елементи, като екстериорната боя на модела, надписи и стикери, вида на спирачните апарати, декоративните шевове на предпазните колани, както и да избират между наличието или липсата на специална маркировка на екстериора. Името на специалния модел също ще бъде решено от феновете.
Участниците ще могат да избират измежду алтернативи за всеки елемент, като всяко гласуване е отворено за 24 часа. Окончателната спецификация и името на специалното издание на Ford Puma ST ще бъдат обявени на 18 юни.
„Знаем, че любителите на Ford Performance искат автомобилите им да изглеждат също толкова добре, колкото се и шофират. Няма по-добър начин да открием, какво най-много обичат нашите клиенти, от този да ги поставим на мястото на водача и да им позволим да вземат ключови решения относно външния вид на нашата нова лимитирана серия Puma ST”, каза Амко Линартс, Директор дизайн във Ford of Europe.
„Това е хуманоцентричен дизайн в действие и нямаме търпение да видим окончателната версия, която ще се получи. За мен ще е огромна тръпка да видя истинския автомобил на пътя."
Puma ST е на пазара от края на 2020 г. Автомобилът въведе аплодираната динамика на Ford Performance в иновативния компактен SUV на Ford Puma, задвижва се от 1,5-литров бензинов двигател EcoBoost с мощност 200 к.с., доставяйки ускорение от 0 до 100 км / ч за 6,7 секунди.1
Спортните технологии включват избираеми режими на задвижване Sport, Track и Eco2, първата в сегмента опция за диференциал с ограничено приплъзване, патентовани векторни пружини, както и уникални спецификации на окачването и управлението, предлагащи изключително прецизни реакции при завиване.
Ford и неговият екип в електронните спортове Fordzilla през миналата година представиха също концептуалния модел на Team Fordzilla P1, проектиран в сътрудничество между дизайнерите на компанията и геймърската общност.
Почти 250 000 фенове гласуваха в Twitter и избраха елементи, вкл. позиция за сядане, стил на пилотската кабина и задвижване, като по този начин създадоха върховната виртуална състезателна кола. Окончателният дизайн беше превърнат в реплика в реален размер и бе представен с онлайн премиера.