Ford Ranger с модел шаси кабина, готов за трансформации

Най-продаваният пикап в Европа вече е дори още по-универсален

Ford представя за първи път новата версия на шаси кабина Ranger Chassis Cab. Това осигурява възможност на широк набор клиентите, които се занимават от строителство до военно дело, лесно да създават поръчкови превозни средства, базирани на най-продавания пикап в Европа и носител на международната награда Пикап на 2020 година.

Здравата шаси кабина Ranger Chassis Cab използва издръжлива конструкция върху рамата, създавайки платформа с максимален потенциал за преобразуване.


Ford очаква комбинацията от шаси кабина, задвижване на четирите колела1 с офроуд способности и издръжливост, наред с горивната икономичност2 на EcoBlue дизелов двигател да привлече интереса на сектори като строителството, комуналните услуги, горското стопанство, военните и спасителни служби, и много други към Ranger Chassis Cab.

Предлагана като каросерия с единична кабина в работната серия XL, Ranger Chassis Cab е най-новото допълнение към гамата Ranger, който е най-продаваният пикап в Европа всяка година от 2015 г. насам.3

Клиентите ще могат да се възползват и от мрежата на Ford с над 160 квалифицирани трансформатори на превозни средства на 13 пазара, които доставят експертно одобрени автомобили по индивидуална поръчка и за специализирани приложения, обезпечени и с гаранцията на производителя.


„Новата шаси кабина Ranger създадохме за тези, които се нуждаят от здрав офроуд автомобил, за да носи специализираното им оборудване“, каза Пол Бейнс, Мениджър трансформации на лекотоварни автомобили, Ford of Europe. „В комбинация с обширната мрежа от квалифицирани доставчици на преоборудване за Ford, шаси кабината на Ranger дава възможност на нашите клиенти да вършат работата си навсякъде.“

Доказан автомобил за трансформации
Здрава, издръжлива и доказана, шаси кабината на Ranger се отличава с усилено за тежки товари задно пружинно окачване и равна повърхност, върху която трансформаторите да надграждат до щедрата 3270 кг брутна маса на автомобила.4


Дизайнът на единичната кабина позволява максимална дължина на преобразуване зад кабината от 2518 мм. Предизвикателният терен няма да създаде голям проблем на преобразувания Ranger, благодарение на дълбочината на газене до 800 мм, пътния просвет преди преобразуването от 237 мм и късия преден надвес за оптимизиране ъгъла на приближаване.

Шаси кабината Ranger също така осигурява 3500 кг максимален капацитет на теглене, което позволява на операторите да теглят допълнително оборудване с лекота.5


Експертни трансформатори, фабрична поддръжка

Европейската мрежа на Ford от квалифицирани трансформатори предлага експертен опит на предприятия за производство на безопасни, сертифицирани от производителя, поръчкови превозни средства.

Компанията работи в тясно сътрудничество с тях, за да оптимизира потенциала на шаси кабината Ranger за широк спектър от преобразувания като различни каросерии, самосвали и дори градински събирачи на реколта. Всички предложени трансформации идват с гаранция, която съответства на тази, предлагана за стандартните автомобили на Ford.


Способни на пътя и извън него
2.0-литровият дизелов двигател EcoBlue с мощност 170 к.с., в комбинация с лесно превключваща шестстепенна ръчна скоростна кутия, осигурява на шаси кабината Ranger 420 Нм въртящ момент за лесно теглене на тежки товари.

Избираема система за задвижване на четирите колела1 е стандарт и се управлява лесно от централната конзола, позволявайки на водачите в движение да избират между задвижване на задните колела или на четирите колела, за да се нагодят най-добре към променящите се условия. Настройката за задвижване на четирите колела с малък обхват подобрява производителността на стръмни хълмове и меки повърхности.

Клиентите, които се нуждаят от още по-висока проходимост, могат да поръчат автомобилите с електронно заключващ се заден диференциал и – за оптимално сцепление – с гуми за всякакъв терен, с шарка на протектора за офроуд.6

Шаси кабината Ranger ще бъде налична за поръчка от януари 2021 г.