Ръководителят на Volkswagen Томас Шефер каза, че е чул искания от клиентите. През есента на 2019 г. Volkswagen представи осмото поколение Golf, което беше първото, което изпробва нова дигитална интериорна концепция за масови модели, по-късно тя беше напълно или частично разширена за други автомобили на германския концерн (VW, Skoda, Seat).

Премиерата на „осмия“ Golf се състоя около шест месеца по-късно от обикновено, тъй като разработчиците нямаха време да „доизкусорят“ новото електронно оборудване, докато по отношение на хардуера моделът не се промени значително със смяната на поколенията .

Много клиенти на Volkswagen пък посрещнаха дигиталния салон с враждебност, тъй като салонът на „седмия“ Golf беше върхът на аналоговата ергономичност. 

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.