MODERN LUXURY е новата корпоративна идентичност на JAGUAR LAND ROVER
Новата идентичност на марката се стреми да премахне двусмислието и да изведе на преден план уникалната ДНК на всяка от марките на JLR
- Jaguar Land Rover разкрива нова корпоративна идентичност, докато еволюира към JLR
- Новата идентичност на JLR въплъщава елегантност, модерност и далновидна същност на компанията
- Марките Range Rover, Defender, Discovery и Jaguar ще бъдат разширени в рамките на подхода на House of Brands
- Логото на Land Rover ще бъде видимо на автомобилите, онлайн платформите и дилърските сайтове
- Новата идентичност на JLR е следващата стъпка в стратегията Reimagine и отразява модерната луксозна амбиция на компанията
Jaguar Land Rover разкри новата си корпоративна идентичност, като част от реорганизацията си в House of Brands.
Новата идентичност на марката се стреми да премахне двусмислието и да изведе на преден план уникалната ДНК на всяка от марките на JLR – Range Rover, Defender, Discovery и Jaguar – както и да ускори изпълнението на визията на компанията да бъде горд създател на модерния лукс.
Коментирайки новата идентичност, главният изпълнителен директор на JLR Адриан Мардел каза: „Вълнуващо е, тъй като разкриваме нова идентичност за компанията като част от нашия подход на House of Brands. Убеден съм, че това идеално илюстрира амбицията на JLR в модерното луксозно пространство.“
Главният креативен директор на JLR, професор Гери Макгавърн OBE, каза: „Това е следващата глава от нашето пътуване Reimagine, за да се превърнем в истински модерен луксозен бизнес. Новата идентичност на JLR ще донесе яснота на нашите клиенти и ще действа като обединител за четирите отделни британски марки.“
Творческият процес зад новата идентичност се фокусира върху елегантност, модерност и далновидна същност, за да покаже посоката и амбицията на компанията.
По-нискостоящото J в логото JLR се стреми да добави елегантност, докато изтънченият шрифт илюстрира стъпката на промяна към изисканост и модерност.
JLR потвърди, че марката Land Rover ще остане изключителна част от ДНК на компанията.
Land Rover продължава да бъде световноизвестна и важна марка за наследство, оставайки върху емблеми на автомобили, сайтове, социални медии и дилърски сайтове и поддържайки марките Range Rover, Defender и Discovery на световна класа.
За JLR
Стратегията Reimagine на JLR предоставя богата на устойчивост визия за модерен лукс чрез иновативен дизайн.
Трансформираме нашия бизнес, за да постигнем нулеви въглеродни емисии в цялата верига за доставки, продукти и операции до 2039 г.
Създали сме план за намаляване на емисиите в нашите собствени операции и вериги до 2030 г. чрез одобрени, научно обосновани цели.
Електрификацията е ключова за тази стратегия и преди края на десетилетието марките Range Rover, Discovery, Defender ще имат поне един изцяло електрически модел, докато Jaguar ще бъде изцяло електрически луксозен бранд.
В основата си ние сме британска компания с два обекта за проектиране и инженеринг, три съоръжения за производство на автомобили, център за производство на двигатели и център за сглобяване на батерии в Обединеното кралство.
Имаме и заводи за превозни средства в Китай, Бразилия, Индия, Австрия и Словакия, както и седем технологични центъра по целия свят.
JLR е изцяло притежавано дъщерно дружество на Tata Motors Limited, част от Tata Sons.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук