Най-накрая! Разкриха всичките екстри на новата S-класа
Новата S-класа ще идва фабрично с окачването E-Active Body Control, съвкупността от технологии позволяват на този вид окачване моментално да се адаптира към пътната обстановка
Макар че официалното представяне на S-класа, върховият седан на Mercedes, за следващата година ще бъде през идния месец, от германския производител започнаха да разкриват технологиите, които ще бъдат вложени в една от най-луксозните европейски лимузини.
Окачване и завиване
Новата S-класа ще идва фабрично с окачването E-Active Body Control. То дебютира като опция преди две години в GLE и е еволюция на Semi-Active Body Control, коeто се появи през 1999 г. в CL и което беше последвано от Magic Body Control в S-класа през 2013 г. E-Active Body Control обединява сканиране на пътя с хидро-пневматичното окачване на всяко колело и Magic Body.
Съвкупността от технологии позволяват на този вид окачване моментално да се адаптира към пътната обстановка, която новата лимузина получава от камера и 20 сензора, които подават информация към пет многоядрени процесора по хиляда пъти в секунда.
Поведението на окачването ще зависи и от режима на возия, зададен от водача. От Mercedes посочват, че в "Curve" той ще накланя в завоите като мотоциклет, за да стабилизира завиването и да подобри комфорта на пътниците.
Разбира се, E-Active Body Control ще следи и за удари и ако засече такъв, тя може да повдигне окачването с до осем сантиметра автоматично.
Повече за системите на новата S-класа може да научите на auto.blitz.bg.