Невиждани досега у нас модели на BMW, Mercedes и Volkswagen на Автосалон София 2019

BMW ще е един от изложителите в предстоящия "Автосалон София 2019", който ще участва с най-много експонати

Традиционно щандовете на BMW, Mercedes и Volkswagen са едни от най-посещаваните на всяко автомобилно изложение. Ето какво подготвят трите марки за посетителите на Автосалон София 2019.
 
BMW ще е един от изложителите в предстоящия "Автосалон София 2019", който ще участва с най-много експонати. Баварците ще представят последните попълнение в обширната си гама.

Билети с 10% отстъпка за Международния автомобилен салон

В нея има коли от всички класове, в това число и такива с електрическо задвижване. Три ще са премиерите на германският производител на премиум автомобили. Две от тях са от върха на гамата – М8 кабриолет и много интересната четириврата версия на серия 8 – Gran Coupe.

При тях е наличен може би най-мощният сериен мотор на марката - 4,4-литров V8 двигател, който в стандартния си вариант  развива 600 к.с., а във версията Competition мощността му е 625 к.с.

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,1 секунди, като с пакет M Driver’s Package максималната скорост стига до 305 км/ч.

Съвсем нова за посетителите ще е и най-малката модификация – BMW серия 1, което беше обявено за революционно в историята на марката, тъй като вече е с предно предаване. В "Интер Експо Център" ще бъде изложена модификаията 120d xDrive.

Под капака на автомобила е вграден 2,0-литров дизелов мотор с 4 цилиндъра, който развива 190 к.с. мощност и 400 Нм въртящ момент.

Благодарение на новата архитектура с предно задвижване, най-малкият баварец предлага значително повече място при почти идентични размери. Увеличението засяга най-вече пространството за пътниците на задните седалки, както и обема на багажника.

Компания ще им прави и серия 3 с нов двигател във версията M340i xDrive.

Това е най-бързата „тройка“ в момента и ще остане такава до излизането на М3. Тя е оборудвана с агрегат, развиващ 387 к.с. и 500 Нм.

За Европа моторът ще развива 374 к.с., като той е получил турбокомпресор twin-scroll и стоманен изпускателен колектор. Само 25% от детайлите са идентични с тези на старото поколение.

Трансмисията е 8-степенен автомат Sport Steptronic със ъкратено предавателно съотношение и функция за launch control.

Представител на автомобилите с нулеви вредни емисии е BMW i3s.

Благодарение на по-голямата си батерия 120 Ач, хечбекът изминава около 280 км с едно зареждане. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 7 секунди.

Освен че не отделя отделя вредни емисии, интериорът му е направен от естествени или рециклирани материали като чиста вълна и евкалиптово дърво, добито по сертифициран начин.

Няма са се мине и без много популярните в последните години кросоувъри. На изложението ще бъдат показани BMW X5 (версия xDrive M50d) и BMW Х7 (версия xDrive M50i). При последния моторът е 4,4-литров V8 и развива 530 к.с. и 750 Нм въртящ момент.

Двигателят е получил нови бутала, цилиндрова глава, картер, колянов вал и турбокомпресори с увеличен размер. Ускорението на огромната машина от 0 до 100 км/ч отнема само 4,7 секунди.

Естестествено, участие в изложението ще отбележи и марката MINI, която тази година чества юбилей – 60 години. На щанда ще има два впечатляващи експоната – MINI Clubman във версията John Cooper Works и MINI Countryman.

Първият от тях е най-мощният модел на британската фирма, като се задвижва от 2,0-литров бензинов агрегат с 306 к.с.

Той работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия Steptronic и фирмената система за задвижване на четирите колела All Four. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема едва 4,9 секунди.
 
За Mercedes настоящата година е изпълнена с премиери за компанията от Щутгарт и не е учудващо, че броят на новите модели на софийското изложение е наистина внушителен. Една от новостите на щанда е А-класа седан.

Автомобилът използва познатата вече техника на актуалното издание на А-класата, но е с ново изпълнение на каросерията, предлагано за пръв път от Mercedes. Моделът има рекордно нисък аеродинамичен коефициент от едва 0,22.

На същата технологична платформа е изградено и новото издание на CLA, като моделът е доста близък по концепция до А-класата седан, но е замислен повече като купе с четири врати и по-динамичен характер.

Подобно на останалите модели, създадени на същата платформа, автомобилът разполага с иновативната мултимедийна система MBUX.

Важно от пазарна гледна точка е представянето на обновения SUV модел GLC, който предлага на клиентите си избор между стандартна каросерия и купе с четири врати, а на автосалона е наличен и в особено атрактивната динамична модификация GLC 43 AMG Coupe.

Въпросната версия се задвижва от битурбо бензинов V6 двигател с максимална мощност 390 конски сили (23 к.с. повече отпреди) и пиков въртящ момент от 520 Нм. Времето за спринта от място до сто километра в час е само 4,9 секунди.

С ново поколение е и най-продаваният модел на марката у нас – GLE, а по-големият му събрат GLS идва у нас съвсем скоро след световното си представяне.

И двата модела са изцяло нови както като техника, така и като дизайн, и са изключително близо до върха в своите класове в области като комфорт, безопасност и асистиращи системи.

Освен с изключително равнище на удобство при пътуване, големият GLS може да се похвали и със изобилие от простор за до седмина души. Клиентите имат избор между 3-местно стандартно изпълнение на втория ред или пък две свръхкомфортни индивидуални седалки.

Окачването Е-ACTIVE BODY COTROL със светкавична бързина се напасва към всяка ситуация на пътя, създавайки оптимално съчетание от комфорт и стабилност. Изобщо GLS има всички основания да бъде наречен “S-класата сред SUV моделите на Mercedes”.

Може би най-атрактивно от гледна точка на публиката е представянето на спортното подразделение Mercedes-AMG, което може да се похвали с цели три експоната, които са сред най-впечатляващите продукти в цялото моделно портфолио на компанията.

Най-внушителният измежду тях е G 63, който играе ролята на топмодел в семейството на митичния всъдеход и със своите 585 конски сили и неповторим звук на практика няма нито един пряк конкурент на пазара.

Огромната мощ се извлича от четирилитров V8 със система за принудително пълнене с два турбокомпресора. Колелата на мастодонта са с диаметър 22 цола. Естествено, не по-малко привлекателни за публиката са атрактивното купе с четири врати GT 63 S 4M, както и класическия суперспортен модел GT Coupe R.

Четиривратият GT 63 S 4M има под предния си капак фамозен 8-цилиндров двигател с би-турбо пълнене, развиващ 639 конски сили и 900 нютонметра. С тези си показатели моделът може да постига максимална скорост 315 километра в час и се катапултира от място до сто километра в час за невероятните 3,2 секунди.
 
Volkswagen Passat ще е основният акцент на щанда на VAG групата, главно заради голямата технологична модернизация при модела.

Актуализацията променя коренно най-успешния среден в световен мащаб, от който вече са продадени над 30 милиона.

Благодарение на следващото поколение инфотейнмънт системи (MIB3), при желание новият модел може да бъде постоянно онлайн и да предостави изцяло нови функции и услуги на водача и неговите спътници.

Новите асистиращи системи, като Travel Assist например, повишават равнището на безопасността и комфорта и превръщат новия модел в първия Passat, способен да се движи със скорост до 210 км/ч в частично асистиран режим на шофиране. За пореден път бестселърът ще бъде представен на пазара във версии седан и комби.

Един от ключовите варианти в гамата на модела несъмнено е Passat GTE. Това е първият представител на новото поколение plug-in хибридни модели на VW със значително по-голям автономен пробег на електричество.

Ключовото нововъведение при него е акумулаторната батерия с повишен енергиен капацитет 13 кВтч, коeто е ръст от 31 процента и увеличава автономният пробег на електричество в условията на новия цикъл WLTP до 55 километра при комби версията Variant и до 56 километра при седана.

Тези стойности са с 20 километра по-големи, отколкото при предходния модел, което е в състояние напълно да промени живота зад волана и на Passat GTE.

Дори в големи градове като Берлин или Париж, повишеният капацитет на акумулаторната батерия е достатъчен, за да покрие ежедневния пробег на изцяло електрическа тяга и следователно с нулеви локални емисии.

Благодарение на новите настройки на хибридния режим на движение, сега, дори при изминаване на по-продължителни разстояния, е много по-лесно да се съхрани достатъчно електроенергия за движение без емисии в градската зона в заключителния етап на пътуването.

Специалистите на Volkswagen са акцентирали и прецизирали допълнително дизайна на Passat.

Предната и задната броня, радиаторната решетка и логото на Passat (вече разположено централно отзад), се отличават с ново оформление.
  
Още информация можете да откриете на https://sofiamotorshow.bg/

Онлайн билети могат да бъдат закупени на https://sofiamotorshow.bg/tickets/