Новата стратегия на Volkswagen: Милиарди евро и универсална платформа за всички марки
До 2025 година за реализацията на мащабната стратегия се планира да бъдат изхарчени 73 милиарда евро
Концернът Volkswagen представи новия си комплекс от направления, в съответствие с които през идните години ще се развива производителят и неговите марки.
До 2025 година за реализацията на мащабната стратегия се планира да бъдат изхарчени 73 милиарда евро, при което това са само половината от предполагаемите инвестиции.
Във VW възнамеряват до посочения срок да увеличат маржа от сегашните 7-8% до 8-9%. При това приходите от продажби на коли с ДВГ ще бъдат насочени към ускоряването на електрификацията.
Според прогнозите, сумарният доход до 2030 година ще се увеличи от два на пет трилиона евро.
Шефът на концерна Volkswagen Херберт Дис
Към момента делът на "зелените" автомобили в глобалните продажби на концерна Volkswagen се падат сравнително скромните 6%. Според плана, до 2030 година показателят трябва да нарасне до 50%, а до 2040 година се предполага, че той ще бъде равен или почти равен на 100%.
Трябва да се припомни, че марката VW в момента има отделно "батерийно" семейство ID, другите брандове, влизащи в състава на концерна, също разработват собствени електромобили.
Един от основните пунктове на стратегията New Auto е разработката на универсална електрическа платформа, която ще бъде универсална за всичките марки на концерна.
За да научите повече, посететe auto.blitz.bg