Новият Hyundai Tucson е революционен отвътре и отвън СНИМКИ
Дизайнът на новия автомобил е изпълнен в духа на последните тенденции на фирмения стил на Hyundai, който се нарича „Чувствено спортен“
Компактният кросоувър Tucson е най-продаваният от Hyundai, с над 1,4 милиона продадени бройки по целия свят от старта му през 2004 година. Пет години след пускането на третото поколение Tucson, производителят представи напълно нов автомобил от четвърто поколение.
Дизайнът на новия автомобил е изпълнен в духа на последните тенденции на фирмения стил на Hyundai, който се нарича „Чувствено спортен“ (Sensuous Sportiness). В интериора и екстериора има огромни промени, не е останал нито един намек за предишния Tucson.
Много СНИМКИ и всички подробности за новия Hyundai Tucson, който се оказа революционен отвътре и отвън, вижте и прочетете в auto.blitz.bg