Полският шофьор на камион Томаш Орински говори за практическите аспекти на Semi, които го разочароваха много. Орински съсредоточи целия си анализ върху лекотата на използване на кабината.

Tesla твърди, че е "построил интериора около водача", но шофьорът на камиона даде няколко примера защо това не вярно. 

Шофьорите на камиони трябва да плащат пътни такси, да говорят с хората на контролно-пропускателните пунктове и да попълват документи при влизане в логистични центрове. Но водачът на Semi няма достъп до прозореца.

Всъщност камионът няма и прозорци, които могат да се отварят: шофьорът ще трябва да стане от мястото си, да отвори вратата и да излезе от камиона.

Вратата при Semi се намира в задната част на кабината. Това принуждава шофьора да върви малко, за да стигне до мястото си. През зимата с мръсни ботуши ще изцапате пода.

Камион с врати, които осигуряват директен достъп до седалката на водача, е много по-удобен: шофьорите могат дори да събуят обувките си и просто да се настанят боси на мястото на водача, което всъщност е честа практика при тираджиите.

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.