Полски тираджия оплю камиона на Tesla, ето от какво не е доволен

Всъщност Semi няма прозорци, които да се отварят, за да говори с някой навън, шофьорът ще трябва да стане от мястото си, да отвори вратата и да излезе от кабината

Полският шофьор на камион Томаш Орински говори за практическите аспекти на Semi, които го разочароваха много. Орински съсредоточи целия си анализ върху лекотата на използване на кабината.

Tesla твърди, че е "построил интериора около водача", но шофьорът на камиона даде няколко примера защо това не вярно. 

Шофьорите на камиони трябва да плащат пътни такси, да говорят с хората на контролно-пропускателните пунктове и да попълват документи при влизане в логистични центрове. Но водачът на Semi няма достъп до прозореца.

Всъщност камионът няма и прозорци, които могат да се отварят: шофьорът ще трябва да стане от мястото си, да отвори вратата и да излезе от камиона.

Вратата при Semi се намира в задната част на кабината. Това принуждава шофьора да върви малко, за да стигне до мястото си. През зимата с мръсни ботуши ще изцапате пода.

Камион с врати, които осигуряват директен достъп до седалката на водача, е много по-удобен: шофьорите могат дори да събуят обувките си и просто да се настанят боси на мястото на водача, което всъщност е честа практика при тираджиите.

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.