Тайни от кухнята: Как се избират имената на автомобилите
Имената, с които автомобилът излиза на пазара, винаги са резултат от многогодишни обмисляния и търсене
Силвия, мениджър по стратегиите на кръщаването на модели в департамента по маркетинг на Renault, разкри тайни "от кухнята" за работата на този отдел и своята роля в "изследването на имена".
Принципите на подбора
Няколко десетилетия имената на автомобилите на марката са започвали с буквата R (от Renault), след което е идвало някакво числов. Но с времето повечето модели започнали да получават "живи" имена - те са по-убедителни и по-добре се запомнят, смисленото име винаги предизвиква емоционален отзвук.
Имената, с които автомобилът излиза на пазара, винаги са резултат от многогодишни обмисляния и търсене.
За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.