Анкетата „Спортист на България до 18 години за 2018 г.“, организирана от агенция БЛИЦ и Министерството на младежта и спорта, се радва на още по-голям и небивал интерес с всеки изминал ден. Над 80 000 души вече участват в нея, а до края – 10 януари 2019, със сигурност ще бъде надхвърлена уникалната цифра от 100 000!

Техномаркет е поредната мощна компания, която подава ръка на благородната идея на най-четената агенция. 

Както е известно, спортният концерн ASICS и неговият представител в България Любо Ганев са официален партньор на анкетатаЛидерът в автомобилния бранш в България "Мото-Пфое" и телекомуникационният гигант "А1" също подават ръка на родните таланти и са спонсори на "Спортист на България до 18 години за 2018-а".

Winbet - на един клик разстояние! (18+)

Редица медии също подкрепят благородната идея на най-четената информационна агенция. Водещите родни издания и сайтове станаха медийни партньори на БЛИЦ. Това са четвъртата по рейтинг телевизия в България - Канал 3, най-тиражният всекидневник в България - вестник "Телеграф", влиятелният вестник" Труд", най-големият спортен вестник - "Меридиан Мач", най-голямата електронна спортна медия "Спортал", първият спортен сайт в България "Toпспорт", най-голямата пловдивска медия "Maрица", влиятелната морска медия "Флагман", сайтовете "Новспорт" и "Novini.bg".

!!! Дайте своя глас за "Спортист на България до 18 години за 2018 г." !!!