Антов бил сломен от мъка, след като рак погубил втората му съпруга
БГ елитът загуби най-изтъкнатия си дизайнер, чийто костюми за хиляди евро развързваха кесиите на ВИП-овете
Александър Антов е бил като обезумял след смъртта на втората си съпруга Мария, пише "Стандарт". Близо две години двамата водили отчаяна борба с рак на мозъка, който бил открит на жената. Антов не жалил никакви пари, обиколили светилата в Германия, но Мария починала в края на миналата година.
Според близките му той приел много тежко загубата, буквално бил съсипан от мъка. На практика, от тогава, е оставил бизнеса на дъщеря си Мая и нейния съпруг Стефан.<br /> <br /> Намереният мъртъв тази сутрин столичен бизнесмен Александър Антов стана популярен с това, че обличаше елита на България, макар едва 5% от продукцията на модната марка "Агресия", изработена в семейната фабрика "Вотан" да се продава у нас. Преобладаващата част от производството й се реализира предимно на външния пазар, тъй като цените на ушитите от материали за 1500 евро квадрата костюми, както й качеството им са наистина на световно ниво.<br /> <br /> При него са идвали Цветан Цветанов, Любен Дилов - Син, Евгени Минчев, Иван и Андрей, националните отбори на България за игрите в Баку, Валентин Михов, бащата на Илия Павлов - Павел Найденов и други. Той обличаше и талантите в предаването "Х фактор, както и звездите в "Като две капки вода".<br /> <br /> Изпълняваше и специални поръчки за някои от министерствата. <br /> <br /> Неговата фирма "Агресия" е официален представител на в България на реномираната американска марка– „Polo Ralph Lauren- Blue Label”, както и на "Армани", "Дзеня" и други.<br /> Една от неговите дизайнерски къщи се намира в столичния квартал "Надежда", има още два магазина в столицата и още един в Пловдив.<br /> <br /> Популярната марка облекла е плод на труда на цялата фамилия. Началото на семейния бизнес е поставено от Александър Антов в зората на демокрацията. Фирмата стартира с няколко шевни машини и десет работнички в цех в покрайнините на София. От 1998 г. година фабриката се помещава в сградата на бившия завод "8-ми март" в кв. "Надежда". В момента всички в семейството са ангажирани с производството на облеклата. Мениджмънтът е поверен на дъщеря му Мая. Съпругът й Стефан се занимава с реализацията на готовата продукция и с рекламата.<br /> <br /> Високото качество на облеклата на "Агресия" се дължи на съвременните технологии, които се използват във фабриката. Гордостта на семейството са машините, с които е обновено производството през последните години. Технологично "Вотан" съперничи успешно на най-модерните фабрики в Европа.<br /> <br /> Производството е почти изцяло компютъризирано. Инвестициите в техниката са над 100-200 000 евро само за една машина. <br /> <br /> Във фабриката работят 1200 души. За ушиването само на един костюм са необходими 200 шевни операции. Готовото мъжко официално облекло минава шест пъти през качествен контрол. <br /> <br /> За професионалисти като тях е недопустимо да видят известен в обществото мъж, облечен в костюм с криви шевове. Или дама със зле скроена пола. Мая обяснява преди време пред "Сега", че оригиналната дреха се различава от ментето именно по шевовете. "Истинските дрехи са ушити с прави, дребни шевове. Бодът е изключително прецизен. Другият детайл, по който може да се различи оригиналната стока, е материата", категорична е младата бизнесдама.<br /> <br /> Затова във фамилията са единодушни, че изборът на плат е определящ за цялата колекция. И най-хубавата кройка може да се съсипе от некачествена материя. Затова текстилът е изцяло внос, предимно от Италия, Франция и Англия. Складовете на "Агресия" спокойно могат да се определят като "царството на платовете" - тук има всякакви модели и десени.<br /> <br /> В специални чекмеджета се държат най-скъпите платове. Те са на една от най-прочутите марки в света - "Dormeuil". "Един метър плат струва 1500 евро", разказва Стефан. Мераклиите да си ушият костюм трябва да приготвят минимум 8000 евро. Цените на по-обикновените мъжки костюми с марка "Агресия" са между 350 и 1200 лв. Тайната на луксозният плат е в нишката - тя е обработена над 200 пъти. Непрофесионалистът би сметнал за най-фина коприна материя, която всъщност е 100% вълна. За познавачите обаче е ясно, че когато съдържанието на плата е 70% кашмир, става въпрос за върховно качество. "Имаме и поръчки за костюми и от тези платове", казва Мая. Мострите се съхраняват в специални кутии, които се показват на клиента. <br /> <br /> Смята се, че фирмата няма равна по изработка на бутикови облекла в България. На фирмения й сайт като нейни лица са представени Петко Димитров, Валентин Михов, Орлин Горанов, Моско Хаския, Петър Генадиев, Ерол Садъков.<br /> <span style="color: rgb(128, 0, 0);"><strong><br /> <a href="https://www.blitz.bg/index.php?news=385695" target="_blank"><span style="color: rgb(128, 0, 0);"><u> ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ</u></span></a></strong></span>