Риалити звездата Калина Кузманова показва сочни дини на плажa

Красавицата от култовия сериал „София ден и нощ“ е в главната роля на новата реклама на мастика „Пещера“

Риалити звездата Калина Кузманова, която изигра Галя в „София Ден и нощ“, засне реклама на лятна анасонова напитка. От марката наемат само най-актуалните и сексапилни жени като в първия епизод на видеото в главната роля видяхме фолкпевицата Емануела. В новото видео на мастика „Пещера“ Калина играе сексапилната барманка Вики, която разсейва играта на карти на познатата ни група приятели.


Именно риалити героинята е облечена в бански с динен мотив, запазена марка още от рекламите на Мастика „Пещера“ от времето на Галена, Емилия и Андреа. Култова е нейната реплика: „Играта може да е свършила, но сезонът едва сега започва“. Калина не отстъпва по сексапил и перфектни форми на по-популярните си колежки, снимали се за анасоновата напитка, издават от снимачния екип. В момента Калина е една от най-желаните и оборотни риалити звезди. Като критерий за това е изборът й за рекламно лице на известната марка алкохол, която през годините винаги се спира на най-нашумелите звезди.

Целта на новата комуникация е да се представят малките удоволствия в живота за обикновения човек. Акцентът е доброто преживяване сред приятели, непринудените взаимоотношения и ситуации, които всеки е преживявал. Стилистиката на рекламата продължава лятната концепция на марката, наблягаща на горещия сезон, страстите на кристали и веселото настроение. Кадрите към новото видео са заснети на морето като локацията и дните за снимки са избирани внимателно, за да кореспондират максимално на стилистиката и сюжета на клипа. Слоганът „Страст на кристали“ е сред най-популярните у нас, а Мастика „Пещера“ е лидер по продажби и предпочитана марка сред анасоновите продукти.


Галена, Емилия и Андреа са само част от звездите, които са имали честта да дразнят мъжките „апетити“ от екрана в „сезона на дините“. Провокативната реклама, в която Калина разхожда знойно тяло и черпи със студена диня вече върви в национален ефир. Клипчето със сигурност ще привлича мъжкото внимание в рекламните паузи след 22:00, когато е позволено рекламирането на алкохолни напитки.

Може да го гледате тук: