Днес едновременно няколко международни общества на уфолози съобщиха, че е наблюдаван приближаващ към земята астероид, на повърхността на който има черна пирамида. Става дума за небесно тяло, известно на астрономите като 1999 RQ36. Черната пирамида според уфолозите може да е база на извънземни или шахта за добив на полезни изкопаеми от астероида.
Странен е и фактът, че на едната страна на пирамидата се вижда светло петно, приличащо на илюминатор. Астероидът е открит през 1999 година и се движи в направление към Земята. Според разчетите на астрономите, след 168 години той ще бъде на минимално разстояние от нашата планета.<br /> <br /> Наблюдателите на небесното тяло отбелязват, че за последните 12 години траекторията му се е променила със 160 километра и не е изключено в крайна сметка то да се насочи право към Земята.<br /> <br /> Данните, изнесени от уфолозите, се базират на наблюдения на Индийското космическо агентство, което през миналата година пусна спътник, направил фотографии на астероида, на които ясно се вижда пирамидата.<br /> <br /> За сега не е потвърдена и информацията ,че през 2016 година НАСА е планирала да изпрати на същия астероид сонда, която да вземе проби от масата му и да се опита да открие защо той променя траекторията си. /БЛИЦ <br /> <br />