Аудиторията на интернет търсачката Google нарасна с 1 милион през юли и вече наброява 129 милиона потребители в САЩ, сочат данните на Нилсен Онлайн, изнесени в CNET.

В същото време при Microsoft се наблюдава намаление със 700 хиляди, като посетителите на нейните сайтове през юли са били 122 милиона, съобщава TechNews.bg. Миналата година по това време ролите бяха разменени - Microsoft имаше 121-милионна аудитория, а в Google влизаха 117 милиона души месечно. Третият голям играч в интернет Yahoo бележи най-висок ръст в аудиторията си през юли. Потребителите на сайтовете на компанията са нараснали с 4 милиона души, за да достигнат 118 милиона. Yahoo освен това е лидер по средно време, прекарано от един потребител в нейните сайтове - 3 часа и 31 минути. Показателите на Google и Microsoft са по-ниски, съответно 2 часа и 2 часа и 16 минути. /БЛИЦ