При наличието на огромния брой телевизии във Великобритания зрителите губят средно по една седмица годишно, за да превключват от един на друг канал, сочи проучване.
Британците прекарват между два и три часа дневно в гледане на телевизия, но една четвърт от това време те посвещават на сърфиране по каналите. "Въпреки, че инвестират толкова време в избор на канал, три четвърти от зрителите на дигитална телевизия твърдят, че все още не могат да намерят програмите, които биха искали да гледат, защото това е трудно или изисква много време", казват от телевизионния отдел на "Майкрософ", който е автор на проучването. При избор от над 100 телевизии 41 процента от анкетираните гледат само няколко познати канала, а един от всеки трима гледа само петте основни, сочи проучването на Майкрософт, извършено сред 2 000 зрители на дигитална телевизия във Великобритания. Компанията е провела анкетата във връзка със софтуерния си продукт "Медиарум" за интернет-телевизия, който позволява на зрителите да гледат желаното от тях чрез търсене по ключова дума. /Ройтерс