Италианската марка за мъжка мода Ermenegildo Zegna (Ерменеджилдо Дзеня) е най-предпочитаната от американските мъже с високи доходи. Следват я Armani и Brioni. Така твърди проучване на Luxury Institute di New York. То интервюира 803 милионери със среден годишен доход над 350 000 долара и с имущество от над 3,6 милиона долара.
„Проучването показва, че не е необходимо една марка да бъде изключително скъпа, за да привлече интереса на потребителите от висшата класа. Не става въпрос и само за креативност в случая. Много е важно отношението, което се установява с потребителите. Много често дизайнерите на мъжка мода работят в „празно пространство“ и не могат да разберат добре оценките на потребителите си“, коментира Милтън Предоза, главен изпълнителен директор на Luxury Institute. Мъжката мода приключи миналата година в Италия с оборот от 8,6 милиарда евро, което е увеличение от 6 %, в сравнение с предишната година. Основна причина за добрите резултати е скокът от 6,8 % в износа. Рекорден износ на италианска мъжка мода е бил отбелязан в Русия (+37,3%) и в Китай и Хонконг (+20 %). В Италия пък се забелязва стагнация в купуването на мъжка мода. /ПронтоСофия