Fujitsu предлага замяна, вместо ремонт на лаптопа
“Целта на тази процедура е да се удовлетворят потребителите колкото се може по-бързо и да се увеличи още повече доверието в марката”, посочиха от компанията в съобщение до медиите. Ако се окаже, че устройството не функционира коректно, потребителят може да го върне в магазина, откъдето е закупено, и ще получи безплатно нов лаптоп в замяна.
В случай, че клиентът желае устройството да бъде ремонтирано, може да се възползва от стандартната международна двугодишна гаранция Collect&Return, като се обади на центъра за помощ (хелпдеск) - тел. (02) 4917 250.
Сервизният център се свързва с клиента и организира взимането, отремонтирането и връщането на устройството на посочения от клиента адрес. Fujitsu Technology Solutions поема разноските по доставка, резервни части и труд за всяка точка от България. Ако мобилният компютър не може да бъде отремонтиран до 3 дни след постъпването му в сервизния център, компанията дава на клиента безплатно оборотен преносим компютър. /БЛИЦ
Последвайте ни
0 Коментара: