Само в рамките на няколко години ексклузивната марка Bottega Veneta, която беше доведена почти до фалит, успя да заблести отново. Това стана след купуването й през 2001 г. от групата Gucci. Дотогава компанията от Виченца се радваше на име и авторитет в сферата на лукса, но в същото време сметките й бяха на червено.
Според назначения през 2001 г. за президент на Bottega Veneta Патрицио ди Марко, днес тя е изпълнила поставените си тогава цели.

Групата в момента прави планове не само в сферата на облеклото, чантите и аксесоарите, а и в сектора на дизайна и обзавеждането.

От 2004 до 2007 година приходите на групата от продажби станаха от 100 милиона на 366 милиона евро, съобщи икономическото издание Affari e Finanza.

Чистите печалби през 2006 г. бяха 54 милиона евро, а през 2007 г. се увеличиха до 92 милиона евро. Днес марката Bottega Veneta е една от най-печелившите в сферата на лукса. Основните пазари на фирмата са в Европа, Азия и Съединените щати. /ПронтоСофия