Групата „Версаче“ отваря вратите си към т.нар. достъпен лукс. За да реализира това, тя подписа споразумение с групата Facchini (Byblos) за производството и дистрибуцията на колекция облекла и аксесоари на марката Versus, съобщава Pronto Sofia.
Втората марка на групата Versace на практика досега беше предназначена за специални проекти - от мобилни телефони с лиценз на Samsung до очила, които реализираше с групата Luxottica.
Групата „Версаче“ прави даже и Ypsilon Versus show-car - кола с кароцерия в бронзов цвят в сътрудничество с „Ланча“. Тя беше представена на автосалона в Париж и ще бъде по пътищата в 500 екземпляра през 2009 г.
Споразумението с групата „Факини“, която е пионер в производството на дънково облекло, ще позволи на „Версаче“ да се затвърди на пазара на облекло, разширявайки гамата си с по-непринудена линия, каза Джанкарло Ди Ризио, главен изпълнителен директор на „Версаче“.
По този начин групата се надява да гарантира развитието на марката на 360 градуса. Versus ще отвори 20 нови бутика до 2011 година. /БЛИЦ