58-годишният Пиетро Негра, собственик на групата Cris Conf, която контролира марките Pinko, Toy Girl и Skelanimals, стартира бизнеса си в град Фиденца от тениски за състезания по мотоциклетизъм.
Миналата година групата му постигна оборот от 137 милиона евро, а предвижданията за тази година са той да нарасне с 16,6 %. През септември компанията ще открие във Фиденца и втората си фабрика, изградена по правилата на екологията и биоархитектурата.

Успехът на Негра се крие в чудноватата му идея да създаде линия ценни тениски, посветени на починали домашни животни.

„В семейството ми навремето имахме кученце, което по-късно беше отровено в обществен парк. Преди дни пък умря 22-годишното ни кученце“, разказва Негра пред списание Economy.

Така в крайна сметка, смъртта на кучетата ражда у бизнесмена идеята да им посвети тениски с избродирани на ръка с хиляди черни и бели перли изображения на кучета. В центъра на всяко изображение се вижда и червеното сърце на извезаното куче. Това е нещо като „любовно послание“ към кучетата, твърди Негра.

Навремето Негра регистрира марката си с името Pinko Pallino, но се оказва, че има и друга фирма с това име. Затова Негра променя името в Pinko, както всъщност става известна в цяла Европа неговата марка.

24 на сто от приходите на групата идват от износа на продуктите й в чужбина. След дни Негра ще открие и 122-ия магазин на групата, този път в Неапол. /ПронтоСофия