Италианската марка Pinko жъне успех след успех
Успехът на Негра се крие в чудноватата му идея да създаде линия ценни тениски, посветени на починали домашни животни.
„В семейството ми навремето имахме кученце, което по-късно беше отровено в обществен парк. Преди дни пък умря 22-годишното ни кученце“, разказва Негра пред списание Economy.
Така в крайна сметка, смъртта на кучетата ражда у бизнесмена идеята да им посвети тениски с избродирани на ръка с хиляди черни и бели перли изображения на кучета. В центъра на всяко изображение се вижда и червеното сърце на извезаното куче. Това е нещо като „любовно послание“ към кучетата, твърди Негра.
Навремето Негра регистрира марката си с името Pinko Pallino, но се оказва, че има и друга фирма с това име. Затова Негра променя името в Pinko, както всъщност става известна в цяла Европа неговата марка.
24 на сто от приходите на групата идват от износа на продуктите й в чужбина. След дни Негра ще открие и 122-ия магазин на групата, този път в Неапол. /ПронтоСофия
Последвайте ни
0 Коментара: