Италианските луксозни часовници Philip Watch, които се реaлизират в Швейцария, навършиха 150 години. През тази година известната марка подписа споразумение с индийската Gitanjali Gems Limited, лидер на местния пазар на бижута и часовници.
Според Масимо Караро, главен изпълнителен директор на групата Morellato & Sector, която от 2006 година контролира Philip Watch, по този начин тя се надява да намери своето ново Елдорадо.
„Нашият план предвижда отварянето в Индия на 50 магазина през следващите три години. Първият от тях ще отвори врати в Делхи през август. Проникването на индийския пазар ще ни позволи и експанзия в целия Далечен Изток, особено в Китай, където вече разполагаме с филиал“, каза пред списание „Панорама“ Караро.

В Китай групата има 31 магазина.
Philip Watch предвижда експанзия и на европейските пазари, където предстои откриването на нови магазини в Берлин и Атина. Италианският пазар е най-важният за марката. Веднага след него се нарежда американският, на който групата присъства от 15 години насам.
През миналата година групата регистрира оборот от 250 милиона евро. В бъдеще компанията предвижда подсилване на присъствието си и в Русия.
„Руснаците вече не искат предмети, смятани за статус символ, а предпочитат класически предмети, по подобие на нашите часовници“, казва Караро.
Цените на часовниците Philip Watch варират от 400 до 5000 евро.
Марката датира от 1858 г. Тогава на един неаполитански часовникар хрумва идеята да създаде джобни часовници, използвайки опита на швейцарския маестро Francois Philippe.
Сред новостите на марката е моделът Avalon – ръчен часовник, който възпроизвежда модел от 1926 година. Лице на новата рекламна кампания ще бъде бившият тенисист Джон Макенроу. /ПронтоСофия