Аржентинската рекламна агенция Del Campo Nasca Saatchi & направила оригинална рекламна кампания за пивото Cerveza Norte, разработвайки за бутилките съд, който реагира със светкавица на светкавиците на фотоапаратите. Това съобщава страницата на бренда във Facebook.
Агенцията решила, че с развитие на технологиите вече не е проблем при посещение в бар да се попречи на разни папараци, досадници и недоброжелатели да правят снимки, които после да излизат в социалните мрежи. Понякога такива снимки могат да струват на човек брака, приятелите и даже работата.<br /> <br /> При опит да бъде направена нежелана снимка, съдът с бирената бутилка включва своя светкавица и снимката е осветена.&nbsp;<br /> <br /> През 2010 година агенцията Del Campo Nasca Saatchi &amp; Saatchi получило гран-при на &bdquo;Канските лъвове&rdquo; за рекламна кампания на пивото Andes. Агенцията поставила в баровете специална будка със звукоизолация, в която посетителите на бара можели спокойно да отговорят на жени или момичета, без да рискуват мърморене или скандал, че тайно разпиват с приятели. В будките можело да се включат различни шумови фонове: шум от прожекция в киносалон, болница или офис.<br /> <br /> <br /> <iframe width="500" height="400" frameborder="0" allowfullscreen="" src="https://www.youtube.com/embed/ljOQB-dTnLk"></iframe>