Опашки се извиха пред магазините на популярна модна марка в Гърция. Стълпотворението от жени и сблъсъците между тях, каквито сме свикнали да гледаме предимно на „черни петъци” в САЩ, беше заради пуснатите с намаления дрехи в различни градове на страната, съобщава grreporter.info.
Хиляди жени се наредиха на опашки пред магазините на известната в цял свят верига, чакайки с часове, за да изживеят своята мечта. Не липсваха и инциденти като скубане на коси и стъпкване. В Гърция на капиталовия контрол се извиха дълги опашки от жени, които отчаяно искаха да прибавят към колекцията си дреха на прочутата модна къща. От нещо малко за няколко евро, до нещо по-луксозно за 500 евро. И тук обаче не се размина без скубане на коси.<br /> <br /> Магазините на известната верига отвориха врати два пъти. Във вторник бе организирано голямо парти в търговския обект на улица &bdquo;Ерму&rdquo; в центъра на Атина за VIP гости, като певци, телевизионни водещи и известни гъркини, поддържащи блогове, а в сряда дрехите бяха предложени на широката публика, при което се образуваха и огромните опашки, картини от които обикалят от вчера интернет.<br /> <br /> Според вестник Espresso, по време на партито на ул. &bdquo;Ерму&rdquo; известни дами съблекли дори манекените на витрината. В рамките на два часа от рафтовете на магазина изчезнали всички супер скъпи комплекти от 400 до 500 евро от кожа, велур, пух, със златни копчета и подплънки.<br /> <br /> Сред присъствалите звезди на гръцкия шоубизнес била и певицата Кети Гарби, която си харесала и се сдобила с една червена рокля издърпвайки я от ръцете на младо момиче с думите: &bdquo;Остави роклята, скъпа. Тя е за подиума&rdquo;.<br /> <br /> Стилистът на Елени Фуриера също направил всичко възможно, за да осигури рокля за гардероба на певицата. Зелена рокля си купила и стилната дама, известен фотограф Марина Вернику, а се говори, че Рои Апостолопулу, управляваща веригата хотели, изкупила магазина.<br /> <br /> Когато вече в магазините вече можело да се влиза нормално, клиентките влизали в специалните VIP помещения, когато им идвал редът и то на групи. Те можели да останат във VIP помещенията само по 10 минути, като всеки клиент имал право да купи само по две неща от всеки модел.<br /> &nbsp;