Британски учен твърди, че е открил доказателство, че извънземните съществуват, когато счупил на две камък, който паднал от небето на Земята. Професор Чандра Уикрамасингхе е открил фосили на водорасли в метеорита, който паднал от космоса като огнена топка в Шри Ланка. Ученият вярва, че находката му доказва наличието на НЛО, което дори може да е дало началото на живота на Земята.
&ldquo;Тази находка е смазващо доказателство, че човешкият живот е започнал извън нашата Земя&rdquo;, твърди ученият от Университета в Кардиф. Местни селяни са намерили димящите фрагменти на метеорита, малко след като те паднали до селото им, разположено на няколко километра от град Полонарува. После останките от небесния камък били изпратени в Школата за земни науки към Университета в Кардиф, където били изследвани с електронен микроскоп и в тях били открити фосили на водорасли. <br /> <br /> Въпросните водорасли са подобни на микроорганизмите, срещани във фосили от ерата на динозаврите преди 55 милиона години. 74-годишния професор Уикрамасингхе вярва, че те са доказателство за това, че &ldquo;първото семе на живота&rdquo; е било засято от космоса преди 3 800 милиона години. Той твърди, че формите на живот от космоса са пристигнали на нашата планета с комети, а после са се мултиплицирали. <br /> <br /> &ldquo;Въпросните организми са подобни на тези, които ние сме откривали във фосили от Земята, но има същи и такива, които все още не сме идентифицирали. Ние сме извънземни &ndash; споделяме космически предци. Всеки път, когато се формира нова планетарна система няколко оцелели мокроба попадат на комети. После те се мултиплицират и населяват други планети. Тези най-нови разкрития са просто поредното доказателство на неоспоримия факт, че животът на земята е започнал в други светове&rdquo;, коментира ученият. /БЛИЦ<br /> <br />