Попълнете търсена ключова дума или фраза

„Кюриосити” се натъкна на нещо много любопитно на Марс (СНИМКА)

https://blitz.bg/svyat/kyuriositi-se-natkna-na-neshcho-mnogo-lyubopitno-na-mars-snimka_news405251.html Blitz.bg

В пясъка е открита мумия на хуманоид с добре запазени глава, ръка, крака и палци

Москва, Русия 13 Апр. 2016, 16:38 14716 прочита 0 коментара
Марсоходът „Кюриосити” откри мумия на хуманоид на Червената планета, съобщава „Комсомольская правда”. Експертите смятат, че останките удивително много приличат на вкаменелостите на жителите на Помпей, загинали по време на изригването на Везувий.
Археолозите, проучващи снимките, заявяват, че въпросният хуманоид е с добре запазени глава, ръка, крака и палци. По черепа му се различават очни кухини и остатъци от коса. Според специалистите марсианецът е загинал след някаква катастрофа, тъй като тялото му е затиснато от каменна плоча. <br /> <br /> Мумията е открита в пясъка. Учените заявяват, че пясъчните бури на Червената планета не са били рядкост. <br /> <br /> Според една от хипотезите, животът на Марс е приключил внезапно след изригването на няколко вулкана в Слънчевата система. <br />