McDonald's увеличи калориите в бургерите, за да подкрепи спорта
Веригата за бързо хранене McDonald's във Великобритания бе обвинена в безотговорност, след като в ресторантите ѝ се появи новата линия от по-калориини бургери Signature, пише Daily Mirror. Колекцията Signature се състои от класически бургер, който съдържа 698 калории, Пикантен с 635 калории и Барбекю със 782 калории. Това е със 35% повече калории, отколкото в Big Mac, в който има 508 калории.
Също се съобщава, че в хамбургера BBQ от новата колекция има 44 грама мазнини. Това на практика почти два пъти повече, отколкото в Big Mac, в който има 25 грама мазнини.
McDonald's създаде линията сандвичи Signature през 2017 година, след което върна отново въпросните сандвичи по случай Купата на шестте нации по ръгби. Също така компанията е спонсор на състезанието, което протича от 3 февруари до 17 март.
McDonald's бе подложена на критики във връзка с това, че свърза пускането на новата линия по-калорични бургери със спорта. Според американските експерти, порциона на възрастен човек не трябва да надвишава 600 калории.
Превод и редакция: БЛИЦ