Бъдещето е на всички медии, които чрез новите технологии достигат до милиарди хора, твърди медийният магнат Рупърт Мърдок в интервю пред "Уолстрийт джърнъл". Според него традиционният модел на вестникарския бизнес, основан преди всичко на доходи от реклама, е мъртъв.
&quot;Нека си признаем - бизнес модел, който разчита главно на онлайн рекламата не може да издържа вестникарски издания в дългосрочен план&quot;, смята Мърдок, но допълва, че старият модел няма как да се промени, тъй като е основан на &quot;полумонополни&quot; организации.<br /> <br /> &ldquo;Бъдещето на журналистиката е по-обещаващо отвсякога&rdquo;, отбелязва Мърдок, опровергавайки песимистите, според които информационният бум ще доведе до упадък традиционните медии &ndash; вестници, списания и ТВ канали. <br /> <br /> Според&nbsp;магната новите технологии ще позволят на журналистите да достигнат до милиарди хора, имащи глад за информация. &ldquo;Нищо добро обаче не очаква онези медии, които не се адаптират бързо към новите технологии&rdquo;, предупреждава Мърдок. <br /> <b>Красимир Николов, БЛИЦ<br /> </b>