Ню Йорк, САЩ
08 Дек. 2009, 14:34
536 прочита
0 коментара
Бъдещето е на всички медии, които чрез новите технологии достигат до милиарди хора, твърди медийният магнат Рупърт Мърдок в интервю пред "Уолстрийт джърнъл". Според него традиционният модел на вестникарския бизнес, основан преди всичко на доходи от реклама, е мъртъв.
"Нека си признаем - бизнес модел, който разчита главно на онлайн рекламата не може да издържа вестникарски издания в дългосрочен план", смята Мърдок, но допълва, че старият модел няма как да се промени, тъй като е основан на "полумонополни" организации.<br />
<br />
“Бъдещето на журналистиката е по-обещаващо отвсякога”, отбелязва Мърдок, опровергавайки песимистите, според които информационният бум ще доведе до упадък традиционните медии – вестници, списания и ТВ канали. <br />
<br />
Според магната новите технологии ще позволят на журналистите да достигнат до милиарди хора, имащи глад за информация. “Нищо добро обаче не очаква онези медии, които не се адаптират бързо към новите технологии”, предупреждава Мърдок. <br />
<b>Красимир Николов, БЛИЦ<br />
</b>
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
OЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Любопитно
За първи път заснеха много рядък хищник, живеещ на дъното на океана ВИДЕО
28 Март 2024, 22:32
0 Коментара: