Нова емблема: Audi удари черен печат на четирите пръстена
Audi е продала по-малко от 10 000 електрически превозни средства в Китай през първите шест месеца на 2024 г.
Новите електромобили на Audi, разработвани в Китай за местния пазар, ще бъдат без познатото лого на марката с четири пръстена. Компанията, която е част от германския концерн Volkswagen, обяснява този ход със съображения за "имиджа на марката".
Audi, заедно с китайския партньор SAIC, разработи нова серия електрически превозни средства, предназначени за китайския пазар. Те няма да носят емблемата на марката, а просто ще се казват Audi, съобщи Ройтерс.
Audi и SAIC, дългосрочен партньор на Volkswagen, обявиха през май, че ще разработят съвместно платформа за електрически превозни средства за китайския пазар.
Разработването на превозни средства специално за Китай позволява на чуждестранните автомобилни производители да се възползват от най-новите технологии за електрически превозни средства и предпочитанията на китайските потребители, като същевременно се насочват към огромен пазар
Audi е продала по-малко от 10 000 електрически превозни средства в Китай през първите шест месеца на 2024 г. За сравнение, китайските първокласни EV марки Nio и Zeekr са продали осем пъти повече.