Новият свят: Заменяме панелките с виртуални имоти в Метавселената?

Парцел виртуална земя на платформата Sandbox пък наскоро бе продаден за рекордните 4,3 милиона долара

Ай ти ентусиаст похарчи малко под половин милион долара за привилегията да стане съсед на Снуп Дог в метавселената. Подвизаващ се в интернет под името Пи-Ейп, предприемачът е закупил цифров парцел в новия виртуален свят на рапъра, който той кръсти Snoopverse за $450 000, пишат Телеграф.

В коментар за покупката на P-Ape, Снуп Дог написа в Туитър: „Добре дошъл, съседе“. Рапърът обяви, че ще изгради свой собствен виртуален комплекс в метавселената на платформата Sandbox преди месец.

„Винаги съм в търсене на нови начини за общуване с феновете си. Това, което създадохме в Sandbox, е бъдещето на виртуалните терени и ексклузивните концерти“, каза Снуп Дог в прессъобщение.

„Метавселената“ представлява серия от платформи за изграждане на виртуален свят в интернет, където потребителите могат да правят бизнес, да играят игри, да общуват, правят работни и образователни срещи и въобще да „живеят“ виртуално.

За целта се използва специално оборудване подобно на очила, чрез които метавселената се визуализира пред очите на потребителя.

Напоследък възможността за закупуване и продажба на цифрова „земя“ или дори по-големи „имоти“ на платформи за метавселена като Sandbox и Decentraland е особено популярна.

Наскоро Tokens.com, крипто инвестиционна компания, закупи парцел в Decentraland за $2,43 милиона. Парцел виртуална земя на платформата Sandbox пък наскоро бе продаден за рекордните 4,3 милиона долара.

И така, как всъщност ще изглежда този Snoopverse? Очаква се този комплекс много да прилича на дома на рапъра в реалния живот. Снуп Дог проектира своя собствена дигитална площадка, която да включва виртуална версия на действителното му имение в Калифорния.

Пропуск за ранен достъп (който в момента струва малко под 3000 долара) позволява на потребителите да се включат в развитието на виртуалния свят, което включва достъп до нови аватари и игри.

За да рекламира своя пропуск за ранен достъп, Снуп написа в Туитър: „Ние сме на прага на цифрова революция. Има 1000 частни пропуска за около 5700 долара всеки, които потребителите могат да купят, за да усетят начина на живот на Снуп Дог - например достъп до частно виртуално парти или възможността да рапирам „на вашата земя“. И нищо не казва по-отчетливо „добре дошли в квартала“ от купон в басейна заедно със Снуп, където можете да ми зададете каквито си въпроси поискате“.

Първата „вълна“ от продажби на виртуална земя в Snoopverse започна на 2 декември със 122 парцела цифрова земя и 67 първокласни пакета земя + NFT са били налични за закупуване. Три „имения“ в Snoopverse също бяха продадени на търг.

Snoop е първият рапър, който си сътрудничи с Sandbox, но марки като Adidas и компании за игри като Ultra и Atari вече са станали партньори на популярната вече платформа. Големи инвеститори като Кати Ууд, главен изпълнителен директор на ARK Invest, вярват, че стойността на бизнес възможностите в метавселената ще бъде в трилиони.

„Ще имаме нашите дигитални близнаци в метавселената и това ще даде възможност за много забавления в личния живот и много ефективност в бизнеса и образованието“, каза тя за сп. „Форчън“.

След стартирането на Sandbox 65% от неговата виртуална „земя“ е вече продадена, а през ноември се наблюдава значителен скок от 12 000 на 16 000 инвеститори, каза основателят на Sandbox Себастиен Борже.