Печалбите на “Lenovo” се увеличават благодарение на европейския пазар

Китайският производител на лаптопи “Lenovo” съобщи за увеличаване на приходите си през второто тримесечие, постигнато благодарение на успехите на европейския пазар.

Ръководството на компанията, която е и един от партньорите на Летните Олимпийски игри в Пекин, отчете нарастване на приходите на компанията с 65% . През това време китайският компютърен производител е инкасирал 110 млн. Долара. Продажбите в Европа, Близкия Изток и Африка са се увеличили на 904 млн. Долара в сравнение със 755 млн. долара за ссъщия период на миналата година. Същевременно продажбите в САЩ са намалели с 5%, а на китайския пазар реализацията е на стойност 1,7 млрд. Долара. Китайската компания е на 4-то място по производство на компютърна техника, отстъпвайки на тайванските конкуренти от “Acer” и американските от “Hewlett Packard” и “Dell”. “Lenovo” направи големия си удар през 2004 г., когато закупи от “IBM” поделението на американския компютърен гигант за производство на персонални компютри. /Би Би Си

  • Категории: Свят
  • Тагове: