В интервю за италианския финансов всекидневник „Соле 24 оре“ дизайнерът Роберто Кавали каза, че рекламата в печатните издания не помага с нищо за продажбите на модни продукти.
&bdquo;Една от многото лудости, на която се отдаде модата, са инвестициите в реклама в лъскави списания и вестници. Страшно скъпата реклама във вестниците обаче не служи за нищо&ldquo;, категоричен е дизайнерът на висша мода от Флоренция. <br /> <br /> &bdquo;Знам, че директори и издатели ще ме намразят заради тези думи, но е точно така. Страниците ги контролират служителите от рекламата, а не клиентите&ldquo;, допълни стилистът. <br /> <br /> Според него много по-важно за привличането на клиенти е, ако даден дизайнер облече Виктория Бекъм или други известни личности. &bdquo;Това са снимките, които жените разглеждат, когато са на фризьор или пък когато искат да се ориентират за покупките си&ldquo;, допълни Кавали.<br /> <br /> Междувременно стана ясно, че Кавали продава 30% от групата си на фонда Clessidra. До 30 септември трябва да се установи точната сума на сделката, но се предполага, че става дума за около 100 милиона евро, като се има предвид, че групата &bdquo;Кавали&ldquo; струва на борсата 400 милиона евро. /ProntoSofia<br /> <br />