Настроението на руските потребители се подобрява, въпреки че 80% от тях икономисват от всекидневните продукти, но не се отказват от водката. Това констатира международната аналитическа агенция Nielsen, съобщава Ройтерс.
Заради непрекъснатия ръст на цените на продуктите само 20% от руснаците не икономисват от храна. Съкращават се разходите за удоволствия. Продажбите на водка и силни напитки обаче са скочили с 5%, пише &quot;Стандарт&quot;.<br /> <br /> Една от причините е и отказът от ресторантите. Русия заема едно от последните места в света по отношение БВП на човек от населението и дял от разходите за ядене спрямо общите разходи за домакинство. По този показател е на едно ниво с Литва, Румъния, Намибия, Аржентина и Китай.<br /> <br /> <a href="https://www.standartnews.com" target="_blank">www.standartnews.com</a><br /> <br /> /БЛИЦ<br type="_moz" />