Сайтът за запознанства BeautifulPeople.com, който не допуска "грозни потребители", тръгва в глобален формат въпреки критиките, че е повърхностен и дискриминационен пише електронното издание на "Дневник".
Желаещите да се възползват от онлайн услугата трябва първо да публикуват своя снимка, която съществуващите вече потребители оценяват по съответна скала - &quot;Да, определено&quot;, &quot;Хмм, става&quot;, &quot;Ммм, не, не мисля&quot; и &quot;Не, определено не&quot;, като крайното решение е на мнозинството. <br /> <br /> Ако кандидатите бъдат определени за грозни, те не се допускат до регистрация в системата. Според статистиката на сайта само един от пет души успява да покрие критериите за красота.<br /> <br /> Реално онлайн услугата се появи преди няколко години в Дания, след което и във Великобритания, САЩ, Япония, Испания, Италия, Канада. От тази седмица обаче сайтът ще функционира като обща глобална агенция за запознанства, в която регистрираните до момента потребители са 180 хил.<br /> <br /> &quot;Повърхностно ли е човек да иска да е с някого, който е красив и привлекателен?&quot;, пита 34-годишният Грег Ходж, мениджър на BeautifulPeople.<br /> <br /> &quot;Ако сте в бар или дискотека, ще сваляте момиче, което ви допада и ви привлича с външния си вид. Какво му е повърхностното!? На хората им е писнало да губят средства и време, срещайки се с разни изпаднали хора от нета, които се оказват със съвсем друга (непривлекателна) външност.&quot;<br /> <br /> Създателят на BeautifulPeople Робърт Хинце пък е още по-директен: &quot;Другите сайтове са пълни с хипопотами и свине. Ние сме резерват за диви леопарди и газели.&quot;<br /> <br /> Въпреки че някои от неуспелите са отправяли смъртни заплахи към създателите му, привилегиите от приемането кара хиляди да кандидатстват с надежда всеки ден.<br /> <br /> BeautifulPeople.com обещава на успешните кандидати бляскави партита, потенциални договори с модни агенции, филмови и тв компании, които рекламират в него, бизнес възможности и шанс за намиране на работа./БЛИЦ<br /> <br />