Ще стане ли Instagram конкурент на YouTube?
Ръководството на Instagram разглежда възможността да увеличи значително максимално допустимата продължителност на видеоклиповете, които потребителите качват, съобщава The Wall Street Journal.
Това не само би разкрило нови творчески простори пред абонатите, а и би доближило социалната мрежа до функционалността на YouTube и Facebook, чиято собственост е платформата.
Нововъведението ще бъде ориентирано към "вертикални видеа". Instagram отдавна работи с този формат. В момента времетраенето на материалите в раздела Stories е ограничено на 15 секунди, а видеата в основния канал могат да бъдат с продължителност 60 секунди.
Към ноември 2017 г. в Instagram Stories е имало над 300 000 000 активни потребители, а самата социална мрежа има над 800 млн. ползватели. През последните седмици компанията е провела срещи и консултации с потенциални партньори, на които са обсъждани планираните промени, твърди The Wall Street Journal.