Кой казва, че сутиените са само за жените. Японският производител на бельо “Вишрум” пусна на пазара сутиени за мъже, които много бързо станаха истински хит в страната, съобщи Ройтерс.
Откакто преди две седмици тази стока се появи на пазара, “Вишрум” е продала над 300 мъжки сутиена на цена от 2 800 йени /30 долара/. Масаюки Чучия от “Вишрум” каза, че сутиенът е направен с такъв дизайн, че да не се забелязва под дрехите. От фирмата също така подчертаха, че са изненадани от много мъже, купили си тяхната стока. “Мисля, че все повече и повече мъже проявяват интерес към сутиена. Откакто го пуснахме в продажба, ни се обаждат въодушевени клиенти, които казват, че от дълго време са чакали нещо такова”, казва Акико Окуномия, изпълнителен директор на “Вишрум”. Мъжкият сутиен се продава в черен, розов и бял цвят, пише на сайта си сръбският вестник “Блиц”. /БЛИЦ