Световният пазар за реклама ще достигне своето дъно през 2010 г. и ще започне да се оттласква нагоре, сочат данни на агенцията “ЗенитОптимедия“, цитирани от mediapool.bg. Прогнозите са и за по-голям срив на пазара като очакванията са той да намалее с 8.5 процента, вместо с 6.9 процента, както се смяташе по-рано.
Единствено онлайн рекламата ще отбележи ръст&nbsp;с 10.1 процента, независимо от финансовата криза, пише изданието. <br /> <br /> Така през 2011 г. на интернет рекламата ще се падат 15 на сто от всички разходи на рекламодателите, като най-голям принос в увеличението ще има платеното търсене, което се смята за идеалният начин за привличане на потребители, търсещи изгодни условия за покупки. /БЛИЦ<br /> <br /> <br />