Въпросът дали на Марс съществува живот, отдавна представлява интерес не само за обикновените хора, но и за учените. Преди време се появиха данни, които биха могли да покажат как точно изглеждат марсианците, съобщават световните издания.

Известният уфолог Скот Уоринг е изучавал фотографии от повърхността на Марс, които са направени през 2004 г. Той е успял да открие един удивителен артефакт - главата на особено същество с рога, издълбана на стената на каньон.

Този каньон се намира в долината Маринър. Това е голяма група каньони, които учените откриха през 1971 г. с помощта на космическия апарат „Маринър-9“.

Никой не знае как да коментира находката на Скот Уоринг, още повече, че по-рано и Матео Ланео също е откривал странна глава на официалните изображения, предоставени от НАСА. Някои смятат, че това е просто игра на въображение, но въпреки това пирамидите на Марс могат да се видят доста ясно.

Като най-интересна находка на Марс се счита Монолит. Той е заснет от много различни ъгли, така че да се каже, че това е просто "игра на светлина и сянка" няма да е вярно. Като се имат предвид всички тези открития, може да се предположи, че на Марс е живяла цивилизация. Нейните представители са издълбавали по стените себе си или своите богове, както и върховните водачи.

Заслужава да се отбележи, че религиозните хора не вярват в съществуването на НЛО и твърдят, че на планетата има демони. Като се има предвид последното откритие на Уоринг и факта, че марсианците имат рога, става все по-трудно да се отрече съществуването на демони.