Топ 5 на най-търсените стоки след манията по тоалетната хартия
Едва ли са ни нужни официални данни, за да предположим, че предпазните маски и дезинфектантите са хитът на пазара
Едва ли са ни нужни официални данни, за да предположим, че предпазните маски и дезинфектантите са хитът на пазара през последните месеци, но, ако ги оставим настрана, и погледнем към обикновените стоки, които се превръщат в хит напоследък, ще видим някои любопитни тенденции. И да, можем да потвърдим, че манията по тоалетната хартия отмина, така че тя остава извън класацията.
Британската куриерска компания Waitrose and John Lewis подрежда топ 5 продуктите, които хората на “Острова“ си поръчват много по-често от обичайното.
- Текила
Консумацията на алкохол несъмнено се е увеличила с оглед факта, че мнозина изгубиха достъп до любимите си занимания и празнотата в ежедневието им ги подтиква към все по-честата употреба на алкохол.
Статистиката сочи, че за периода 24 март - 30 април клиентите на куриерската фирма са поръчвали 173% повече текила от обичайното.
Странното е само, че не се споменава за ръст в продажбата на сол и лимони. - Оборудване за домашен фитнес
Всички спортуващи из Европа се виждат принудени да намерят алтернатива на фитнес-залите, защото именно те бяха сред първите, които здравните власти затвориха при появата на новия коронавирус.
Търговците на постелки за йога, въжета за скачане, дъмбели и всякакъв друг вид екипировка отчитат ръст в продажбите с 496% за споменатия период.
Не е изненада, че и видеата на различни фитнес-инфлуенсъри са сред най-популярните по време на самоизолацията. - Гримове
Ако си мислите, че жените се гримират, само когато излизат навън, то замислете се кога за последно сте видели някоя Instagram-звезда без очна линия.
Един от безопасните начини за контакт между хората е връзката през социалните мрежи, независимо дали си говорим с близките или снимаме поредното видео с кулинарни съвети за своите последователи.
За да са по-подготвени, хората имат нужда от любимите си помади повече от всякога. Това е и причината онлайн продажбата на различните продукти да варира между 41-57%. - Луксозно спално бельо
Различни изследвания сочат, че търговията на луксозни стоки в света се е понижила с около 60 на 100, но не такъв е случаят със спалното бельо.
Несъмнено на най-голяма експлоатация е подложено леглото в момента, тъй като всяка свободна минута прекарваме в него, след като не ни е позволено да ходим по-далеч от аптеката и магазина.
Фирмата за маркетингови проучвания Mintel смята, че този май хората ще инвестират около 11% повече за покупка на домашни и градински потреби. - Ластици
Да, правилно четете - ластици. Как иначе бихте могли да си направите своята уникална маска в домашни условия?
Фактът, че личните предпазни средства поскъпват неимоверно е принудил хората да помислят за алтернативи.
Само през април онлайн търговците са продали над 12 млн. маски във Великобритания, които са донесли £107,5 млн. приходи. Това прави средно по £9 за маска, когато за същите пари човек би могъл да си осигури метри ластик, а с помощта на старите и неизползвани дрехи да си ушие дори по-качествен домашен продукт.