Лансираните неотдавна само в серия Limited Edition гумени ботуши на Pirelli - PZero, се разграбиха като топъл хляб. 1500 чифта от култовите ботуши бяха предназначени само за ВИП-личности, но впоследствие компанията за автомобилни гуми реши да пусне и други 15 000 чифта за широката публика. Те също се изчерпаха веднага, съобщи изданието Corriere economia.
Ботушите са в различни цветове - от цикламен до оранжев. Техният модел напомня за новите гуми на Pirelli, тъй като имат гумена подметка, която обгръща стъпалото и достига до глезена. Подобно и на останалите модели и този напомня за high-tech света. Марката PZero се вдъхновява от гумите, създадени през 1987 за автомобила Ferrari F40.
Мнозина определят сегашните ботуши на Pirelli като предмет, излъчващ еротика, чар и власт. Те са задължителен елемент за всички сноби.
Колекциите обувки на PZero са по идея на дизайнера Алберто Дел Бионди и се произвеждат от фирмата PZero Srl. /Pronto Sofia