Вашингтон, САЩ
30 Септ. 2010, 14:29
626 прочита
0 коментара
Американската неправителствена организация Consumers Union публикува в своя блог имената на „победителите” в класацията „Най-лоша реклама в САЩ-2010”.
Според 30 процента от 100 хиляди допитвания най-лош се оказал клипът на Wow! That's a low price! на веригата магазини Staples, специализирани за продажба на офисно оборудване.<br />
<br />
На второ място е рекламата на американската верига ресторанти за бързо хранене Quiznos. Тя не се харесала на 28 процента от американците.<br />
<br />
Тройката на най-лошите реклами я попълва клипът Mr.Opportunity на автоконцерна Honda. Той събрал 19 процента неодобрение.<br />
<br />
Покрай основния конкурс Consumerist посочил победителите в пет допълнителни номинации: „Най-отвратителната актьорска игра”, „Най-отегчително говорещ анимационен персонаж”, „Двойка или група актьори, които трябва да се разотидат”, „Знаменитост, загубила най-много пари заради срива на пазара на имоти”, а също и „Реклама, предизвикваща ужас”.<br />
<br />
Сайтът Consumerist за първи път присъдил наградите Worst Ad In America Awards.<br />
<br />
<strong>БЛИЦ</strong><br />
<br />
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
OЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Свят
"Льо Монд": Военната помощ за Украйна във Франция може да има същата съдба като в САЩ
29 Март 2024, 12:08
Свят
Мощна експлозия в най-голямата румънска петролна рафинерия близо до България ВИДЕО
29 Март 2024, 11:42
0 Коментара: