Американската неправителствена организация Consumers Union публикува в своя блог имената на „победителите” в класацията „Най-лоша реклама в САЩ-2010”.
Според 30 процента от 100 хиляди допитвания най-лош се оказал клипът на Wow! That's a low price! на веригата магазини Staples, специализирани за продажба на офисно оборудване.<br /> <br /> На второ място е рекламата на американската верига ресторанти за бързо хранене Quiznos. Тя не се харесала на 28 процента от американците.<br /> <br /> Тройката на най-лошите реклами я попълва клипът Mr.Opportunity на автоконцерна Honda. Той събрал 19 процента неодобрение.<br /> <br /> Покрай основния конкурс Consumerist посочил победителите в пет допълнителни номинации: &bdquo;Най-отвратителната актьорска игра&rdquo;, &bdquo;Най-отегчително говорещ анимационен персонаж&rdquo;, &bdquo;Двойка или група актьори, които трябва да се разотидат&rdquo;, &bdquo;Знаменитост, загубила най-много пари заради срива на пазара на имоти&rdquo;, а също и &bdquo;Реклама, предизвикваща ужас&rdquo;.<br /> <br /> Сайтът Consumerist за първи път присъдил наградите Worst Ad In America Awards.<br /> <br /> <strong>БЛИЦ</strong><br /> <br />