Компания като Facebook предоставя на служителите си допълнителни облаги. Но какво я прави уникално място за работа? Това не са прословутите кампуси или пък огромните заплати. А най-очевидното - фактът, че милиони хора по света използват Facebook. Това казва Джон Хегеман, директор на един от отделите в компанията, занимаващ се с доставка, електронна търговия и анализи.
&nbsp;Хегеман стои зад рекламите, които виждате, когато скролвате надолу по страницата във Facebook. Той контролира процеса на подбор на компаниите, които искат да изложат съдържание в социалната мрежа. Целта на система е да предостави на потребителя съдържание, което го вълнува и към което той проявява интерес. Хегеман се присъединява към компанията през 2007 година. Оттогава насетне се занимава с разработването на различни рекламни системи. През 2013 година той решава да си вземе почивка от Facebook и да започне работа в сайта Quora. Защо се завръща? Частично заради тръпката да работи за компания, която струва около 300 милиарда долара и се радва на 1.6 милиарда активни потребители месечно. &quot;Можете да пристъпите назад и да помислите: Ние направихме тази промяна, какво е въздействието й върху света&quot;, казва Хегеман пред изданието Business Insider.<br /> <br /> &quot;Броят на хората, които зависят от нас, броят на бизнес компаниите и величината на всичко това... трудно е да намерите нещо подобно на Facebook&quot;, допълва Хегеман. По думите му не са за изпускане както самите хора, които работят в компанията, така и екипната работа. &quot;Тук има толкова много разностранно талантливи хора&quot;, казва Хегеман. &quot;Независимо върху какъв проблем работиш, винаги ще се намери някой, който е един от най-добрите в тази сфера в цял свят&quot;. През годината, в която е отсъствал от компанията, Хегеман забелязва, че екипът, занимаващ се с рекламата, е станал още по-свързан с останалата част от Facebook. По думите му това е позитивна промяна. Отделът му вече по-изкъсо работи с другите екипи и това си проличава по продуктите, тъй като рекламите стават по-стриктно интегрирани с нюз фийда и коренспондират с това дали потребителят използва мобилно устройство.<br /> <br /> &quot;Броят на хората, които зависят от нас, броят на бизнес компаниите и величината на всичко това... трудно е да намерите нещо подобно на Facebook&quot;, допълва Хегеман. По думите му не са за изпускане както самите хора, които работят в компанията, така и екипната работа. &quot;Тук има толкова много разностранно талантливи хора&quot;, казва Хегеман. &quot;Независимо върху какъв проблем работиш, винаги ще се намери някой, който е един от най-добрите в тази сфера в цял свят&quot;. През годината, в която е отсъствал от компанията, Хегеман забелязва, че екипът, занимаващ се с рекламата, е станал още по-свързан с останалата част от Facebook. По думите му това е позитивна промяна. Отделът му вече по-изкъсо работи с другите екипи и това си проличава по продуктите, тъй като рекламите стават по-стриктно интегрирани с нюз фийда и коренспондират с това дали потребителят използва мобилно устройство.<br /> <br /> <strong>Източник: profit.bg</strong>