Попълнете търсена ключова дума или фраза

Мъчих се като грешен дявол: всяко движение беше кошмар! Оказа се толкова просто - завърташ глава и болката изчезва!

https://blitz.bg/zdrave/mchikh-se-kato-greshen-dyavol-vsyako-dvizhenie-beshe-koshmar-okaza-se-tolkova-prosto-zavrtash-glava-i-bolkata-izchezva_news479285.html Blitz.bg

За да се излекува това заболяване, първо трябва да се разберат причините за възникването му

София, България 13 Ян. 2017, 12:07 6011 прочита 0 коментара
Неволните мускулни контракции могат да се появят във всяка част на тялото, като започнем от крайниците и завършим с гръбначната мускулатура . Усещането, с което човек се сблъсква, е изключително неприятно, пише zajenata.bg.

Това са особено болезнени спазми , които възникват в мускулите на шията. В края на краищата тези мускули са отговорни за нашето дишане, преглъщане и реч.  Честите спазми на шийните мускули  могат да нарушат кръвоснабдяването, да причинят  кислороден глад, оток, както и чести мигрени.

За да се излекува това заболяване, първо трябва да се разберат причините за възникването му. Ако крампите са причинени от продължително пребиваване в седнало положение, могат да помогнат тези прости  упражнения за шийните прешлени.


Упражнения за шийните прешлени

Упражнение номер 1
За извършване на упражнението, седнете на стол и отпуснете ръце покрай тялото.  Завъртете главата си надясно до краен предел, а след това - наляво. Опитайте докато завъртате глава, да докоснете с брадичката рамото си. Направете най-малко 10 повторения на упражнението.

Упражнение номер 2
Седнете на стол с ръце покрай тялото и  наведете главата си надолу. Опитайте се да достигнете с брадичката до вдлъбнатината на гърдите. Направете най-малко 10 повторения на това упражнение.

Упражнение номер 3
От седнало положение на стол поставете  ръка на челото си . Започнете да правите с главата се накланяния напред, като същевременно натискате челото с ръка, сякаш искате да попречите на движението. Повторете упражнението най-малко 10 пъти.

Упражнение номер 4
Седнали на стол, сложете  ръка на слепоочието и наклонете глава надясно. Опитайте да противодействате с ръка, сякаш за да възпрепятствате движението на главата. След това сменете ръцете и наклонете главата към лявата страна. Направете най-малко 5 повторения на упражненията.

Трябва да се отбележи, че тази тренировъчна програма е ефективна при хронични заболявания на шийните прешлени. Ако изпитвате силна болка, незабавно се консултирайте с лекар.

Не забравяйте да споделите с приятелите си тази полезна статия - те ще ви бъдат благодарни!

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

0 Коментара:

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам