Учени от Харвардския университет установиха, че спазването на определена диета намалява риска от смърт от сърдечно-съдови заболявания, рак или респираторни заболявания. Резултатите от изследването са публикувани в списанието JAMA Internal Medicine.
За изследването си изследователите са използвали здравни данни, събирани в продължение на 36 години от 75 000 жени и 44 000 мъже.
Храненето с кои продукти намалява риска от преждевременна смърт научете на Zdrave.to
Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.