Сензационно откритие накара англичаните да ядат малини всеки ден

https://blitz.bg/zdravni-novini/senzacionno-otkritie-nakara-anglichanite-da-yadat-malini-vseki-den_news613613.html Blitz.bg

Организация, съставена от производители и вносители на малини, които частично финансират проучване на ползите от консумацията на малини, описват откритията си като "вълнуващи".

Изследователите на " Кингс Колидж Лондон" ръководили изследването, което включвало и учени от университети в Германия и Испания .

За изследването 10 човека консумирали напитки, направени с 200g или 400g замразени малини.

До какви изводи са стигнали учените и защо англичаните започнаха да ядат малини всеки ден, четете в zdrave.to

Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.
Коментирай