Два уникални скандала от концерта на Лили Иванова в зала “Олимпия” бяха скрити от певицата и лично подбраните от нея журналисти, които тя заведе на събитието.
Разследващият екип на “ШОУ” обаче разкри, че bg-примата е пяла на плейбек пред полупразна зала в Париж. Ето и шокиращите подробности:

Лили е пяла на плейбек в легендарната зала “Олимпия”, научи “ШОУ” от няколко независими източника, присъствали на концерта в Париж. Според едни кубратската легенда е изкарала цялото шоу на “буфосинхронада”, а според други – само част от него. Неофициалното оправдаване за това било, че изявата й се заснема за тв-предаване и звукът трябва да е перфектен.

За зла беда обаче 70-годишната прима се спъва и пада точно по време на плейбек-изпълнение. Тогава лъсва истината – докато Лили лети и се приземява на земята, гласът й продължава да се лее в “Олимпия”, разкриват присъствали на концерта!

Именно чутовният гаф станал причина Иванова да засекрети информацията за “парижкия плонж”.

Тя обаче все пак се промъкна в някои медии и на хората от екипа й им се наложи да дават смехотворни обяснения от типа: “Имаше нещо като падане, но Лили го изигра страхотно – не е спирала да пее. Почти никой не видя и не разбра какво стана”. Как така е пеела, докато пада, както твърди придворният й фотограф Васил Къркеланов, никой запознат със законите на физиката и анатомията не се наема да обясни...

Самият Къркеланов е “главен герой” в добре режисирания “триумф на Лили Иванова в Париж”. Именно човекът, който я снима и префасонира компютърно за “Плейбой”, беше единственият фотограф, допуснат да снима в зала “Олимпия”. Така никой българин няма да види доста рехавата посещаемост на концерта, на който според източници на “ШОУ” са присъствали главно емигранти с безплатни билети и служители на Външно министерство, които също не са си бръкнали в джоба, за да слушат “Панаири” насред Париж. Ето какво свидетелства в сайта на вестник “Новинар” нашенец, присъствал на концерта: “Всички писания по българските вестници са пълни идиотщини! На концерта нямаше кьорав французин - цялата публика на партера беше съставена от чиновници на Външно министерство, а на балкона имаше малко хора, дошли по собствена инициатива. Лили Иванова падна по време на спектакъла и тогава стана ясно, че пее на плейбек... Е, на нейната възраст е разбираемо де... Колкото за запазената ложа за мениджърите на Стинг и т.н. –

в Олимпия няма ложи...”.

Че Лили не напълни “Олимпия”, която побира едва 2000 души, стана ясно и от фиаското на спекулантите, които предварително бяха купили билети за шоуто и безуспешно се опитваха да ги пласират в деня на концерта. Наш човек видя, че търгашите ги предлагаха по 80 евро, но претърпяха 100-процентови загуби, тъй като пропуски за по 50 евро все още се продаваха на касата, но така и не се намериха мераклии за тях.

Мераклии от журналистическата гилдия за благоволението на Лили и безплатен самолетен билет до Париж обаче се намериха бол, в това число и уж принципният Мартин Карбовски. Бившето най-остро ъндърграунд-перо успя да надмине в лигавите си четки към примата дори Драго Чая, и плю на имиджа си с безпрецедентно лакейска кореспонденция от Париж: “Всяко парче превръщаше зала “Олимпия” в зона на турбуленция. Хората от предните редове се хванаха за седалките, за да не бъдат ответи от уникалния глас и чар. Публиката аплодираше всяка реакция на Лили. Дори нейното спъване стана обект на овации. Лили коментира: "Всекиму може да се случи да падне, но важното е как ставаш!", и всички избухнаха в аплодисменти...

Минути след това Лили Иванова се разплака в гримьорната си.

Напрежението и успехът я развълнуваха до сълзи... Повече от половин час преди да гръмнат шампанското, примата стоя сама в гримьорната си, за да се успокои. Там бе допуснат само продуцентът й от Брюксел Стефан Зашев. До късно пред входа на артистите на зала "Олимпия" стояха почитатели, които чакаха Лили да излезе, за да си вземат автографи на купените от тях дискове, плакати и календари. Те се задоволиха с подписите, които Лили даваше и през прозореца на мерцедеса й”, пише новият паркетен лъв №1.

Парижки овации кубратската легенда отнесе и от безплатно пътувалите и лагерували за сметка на бизнесдамата Лили Червенякова във френската столица Елица (новата лилина “придворна дама) и половинката й Стунджи, зам.-министърът на културата Надежда Захариева, Михаил и Кристина Белчеви, Графа и бременната му булка. Според мълвата единствено Георги Христов си е платил масрафа от собствения си джоб.

Повече от солено е излязло участието на Лили Червенякова в олимпийския проект на адашката й

Лили Иванова, разкриват запознати. За финансирането на 20-те клакьори, сред които платени журналисти и придворни приятелки, собственичката на заведения е платила над 15 000 евро. Отделно Червенякова е поела и част от наема на зала “Олимпия”, в партия с мистериозния мениджър Стефан Зашев. Наемът на залата също е струвал 15 000 евро, научи “ШОУ”. Политиката на “Олимпия” е да се канят световни или френски звезди, като им се поемат разноските на залата, оркестъра и озвучаването, а приходите се делят по схемата - 40% за “Олимпия” и 60% за изпълнителя.

Близо още 3 000 евро е платила Червенякова за извънредни разноски по пътуването, като например това, че мини бара на Елица е струвал 150 евро за целия й престой. Когато меценатката изненадана поискала обяснение, Елица наивно отговорила: “Ами, аз мислех, че е безплатно”. За да угоди на Михаил Белчев и жена му пък, Червенякова им платила дневна екскурзия из Париж, както и им дала по 200 евро, за да обядват, носи мълвата. Излишен разход бил и коктейлът след концерта, на който Лили се държала неадекватно поради това, че не знае никакъв език, и само кимала ледено с глава. Повечето гости пък били приятели на бизнесмена Зашев, познат от гейсредите на Емил Димитров и понастоящем банкер в Брюксел. Възпитаният Зашев обаче изчерпал ентусиазма си към Лили Иванова, когато тя го попитала кога може да й направи втори концерт в “Олимпия”.

Париж-София,
Екип на “ШОУ”


ДОСИЕ:

* “Булбанк” май е дала 130 000 евро за парижкия каприз на Лили Иванова, гръмна безплатният вестник “19 минути” в понеделник. “Става ясно, че нашето момиче не е било поканено, а си е подарило концерта, а с 130 000 евро можех да се родят 50 ин-витро бебета”, коментира изданието.

* Лили втрещи парижани и емигранти със странните си навици на сцената. По време на 2-часовото си шоу в “Олимпия” кубратската мегазвезда не спираше да куса мед от един буркан, както и да се пръска с парфюм през 10 минути!

* Организаторът на концерта Стефан Зашев свалил около 10 килограма покрай подготовката на шоуто в “Олимпия” и капризите на примата, разкриват негови близки.


РАЗДАВАЛИ БИЛЕТИ БЕЗ ПАРИ, ЗА ДА НАПЪЛНЯТ ЗАЛАТА

Неколцина българи, присъствали на концерта на Лили в парижката зала “Олимпия” или гледали части от него в световния интернет-портал Youtube, споделиха без цензура впечатленията и мненията си за шоуто в сайта на вестник “Дневник”. Ето какво споделят те:

• Десен: “Не съм фен на Лили Иванова, но по стечение на обстоятелствата получих билет и влязох в "Олимпия"... Но дори и това не беше достатъчно да напълни залата - балконът беше празен с изключение на първите три реда... Самият концерт за мен премина мъчително... Лили се чуваше само като се провикнеше - това поне го може. В ниските тонове и пианисимото изобщо, ама изобщо не се долавяше глас. Така два часа преминаха в редуване на викове и музикален съпровод. Мъчително. Освен това публиката беше удостоена с най-ужасното изпълнение на "Аве Мария", което някога съм чувала... Иначе относно физическата форма на Лили Иванова няма какво да се каже - дай Боже всекиму да изглежда така на 70 и да има такава енергия. Та това са ми впечатленията. От гледна точка на французите беше концерт на една неизвестна вариете-певица от България, предназначен за българи. С една дума - събитие с регионален привкус”.

• Сандо: “Аз лично отидох на концерта на Лили Иванова със случайно попаднал ми безплатен билет - както предполагам са отишли и повечето присъстващи. Благодаря на хилядите и милиони български "анонимни", които са финансирали шоуто на Лили!... И всичко това, изпято по един и същи начин и на места на плейбек, беше само по себе си достатъчен довод и оправдание за смъртта на българската естрада и за зараждането на чалгата”.

• E6: “Говоря като специалист занимавал се повече от 20 години професионално с музика. Гледах концерта на запис - части от него ги има в Youtube. Абсолютен кич. Какъв концерт е това?? - Двама музиканти - единият пуска секвенсера (програмната плейбек машина), другият отсвирва на китарата от време на време, опитвайки се да прикрие механичното и плоско компютърно звучене и да "оживи" музиката. Зала "Олимпия" предполагаше много по-мащабна продукция. Толкова ли не можаха да намерят жива банда?? С барабанист, перкусионист, брас секция и бек граунд вокална група??... Та в "Мюзик Айдъл" всеки дебютант звучи по-добре от "примата". Сценичното й държание е под всякаква критика. Същите маниери, тази жена като че ли никога не е знаела какво да прави с ръцете си - само ги пери пред лицето си или все едно, че кара ски на бързите места. И с този огромен нотен пулт пред нея, откъдето си чете текстовете... Толкова ли не можаха да й намерят един монитор долу да й ги показва, а и за толкова години не ги ли е научила наизуст, след като цялата зала ги знае??... Песните бяха неподходящо подбрани, без никаква динамика и градация в програмата. Като се заточиха едни балади... да заспи човек. И след всяка песен ходи и казва на музикантите какво ще пее и си прелиства тетрадката... Все едно, че е в някакъв караоке бар. За облеклото - смес от официално-рокерски стил не ми се и говори...