NI разказа за превъзходството на руския Су-35 над американския F-15
Американският изтребител не може да нанася удари по земни цели
От друга страна F-15 има активен радар APG-63 V3, който малко превъзхожда радара с пасивна фазирана антенна решетка „Ирбис-Е” на Су-35. В публикацията обаче се сочи, че радиусът на действие на руската система достига 400 км, което практически изравнява възможностите на двата бойни самолета.
Към другите преимущества на Су-35 Робин отнася възможността за пренасяне на голямо количество оръжия, което го прави по-ефективен в близкия бой. В частност Су-35 притежава 12 пилона за окачване на ракети, докато при F-15 тези възли са едва 8.
Двата изтребителя могат да носят ракети с голяма далечина с радиолокационно насочване клас „въздух-въздух” AIM-120D (160 км) и К-77М (200 км далечина). Но Су-35 може да носи и ракети със супердалечен диапазон на действие Р-37М (300-400 км).
Като цяло Су-35 може да вдигне над 7,7 тона боеприпаси, 6 тона от които може да нанася в удари по обекти на земята, докато F-15 е създаден изключително за работа във въздуха и не може да бъде снабден с ракети „въздух-земя”.
Освен това на Су-35 е поставена по-съвършената радиолокационна система за заглушаване Л175М "Хибини".
„По такъв начин Су-35 взема короната за най-добър маневрен изтребител, а също така остава много ефективна и универсална ракетна платформа против въздушни и сухопътни цели” – обобщава авторът.
Превод и редакция: БЛИЦ
Последвайте ни
Абе защо повече не се чу нищо за Стелт програмата ,гордост краварска.Летят самолети ,а Стелт няма ,боли ме.
До коментар [#1] от Austin Powers Щото са се усрали с тая технология.
Удряй Владимир сганта !
доЯНКА УЗУНОВА ,Ф15Е-СТРАЙК ИИГЪЛ Е НАПЪЛНО СЪВРЕМЕНЕН САМОЛЕТ И СЕ ПРОИЗВЕЖДА ОТ БОИНГ ( ДРУГИТЕ СА НА МАКДОНАЛД-ДЪГЛАС Ф15А,Ф15С, Ф15 Д) ТОЙ МОЖЕ ДА ИЗВЪРШВА И ЗАДАЧИ ПО НАЗЕМНИ ЦЕЛИ .НО НЕГО ГО ПРЕВЪЗХОЖДА ОЩЕ СТАРИЯ МИГ 25, КОЙТО Е ИЗЦЯЛО ОТ СТОМАНА И ДО СЕГА НЕ Е ПРЕХВАНАТ ОТ АМЕРИКАНСКИ САМОЛЕТ .ИНАЧЕ Ф -15 СИ Е ПРЕХВАЩАЧ .
До коментар [#4] от АРЕ То и у-2 првъзхожда ф-15 на височина, но нито той нито миг-25 може да го свали. Предназначението им е да имитират въображаемите "спътници" като правят снимки от високо.
Ф-15 СТОЛ-НАПРИМЕР Е МОДЕЛ ОТ 2000 г И Е С ОТЛИЧНИ ПОКАЗАТЕЛИ КАТО ВЪОРЪЖЕНИЕ ,РАДАРИ И МАНЕВРЕНОСТ . НЕ Е КОРЕКТНО ДА СЕ ПИШЕ ЧЕ Е СТАР САМОЛЕТ ,ИМАТ ГО МНОГО СТРАНИ НА ВЪОРЪЖЕНИЕ . ТО И МИГ-29 Е ОТ 40 г НО В СЪВРЕМЕННИТЕ МУ ВАРИАНТИ С ПОДОБРЕНИЯ И НОВИ РАДАРИ И ЗАЩИТА СИ Е СВРЪХ МОДЕРЕН САМОЛЕТ ,ОСВЕН ТОВА НАЙ ВАЖНИ СА УМЕНИЯТА НА ПИЛОТИТЕ И АКО НА НЯКОЙ НЕ МУ Е ЯСНО ,ДА ЗНАЕ ЧЕ РУСНАЦИТЕ СИ ПРАВЯТ НАВОД СЪС СПЪТНИЦИ ,НЕ ИМ ТРЯБВА СИСТЕМА АУАКС .УВАЖАЕМАТА ГОСПОЖА УЗУНОВА ДА ПРОЧЕТЕ :–))
Разликата между двата самолета е има, няма 35-40 г.
блиц отново ни разказа за превъзходството на руските самальоти, руските танкове, руските ракети, руските солдати, руските ......а кога ще видим превъзходството на руските компютри, руските телефони, руските тостери.....? и кога блиц ще ни разкаже за гладуващите руски пенсионери, за безработицата и съкращенията в превъзходната иначе русия, за политическите арести и репресии над журналисти и политици, за издъхващата руска икономика.......и не на последно място, от цял час вече нямаме сводка от апълченеца тимур относно победоносните руски космически сили в сирия?
НЯКОЙ ДА ЗНАЕ ЗА РУСКО ЧОВЕШКО ПРОИЗВОДСТВО,ОСВЕН ЗА ПРОИЗВОДСТВО ЗА ИЗТРЕБЛЕНИЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО!?...
До коментар [#8] от рубли за смет ТО СЕ ЗНАЕ ТОЧНО КОГА - НА ПУТКИН ДЕН. ИДИОТА ЛИЛИПУТИН КАТО ГО СМАЖАТ РУСНАЦИТЕ ЩЕ СЕ ЗАХВАНАТ С НЕЩО ЧОВЕШКО.
Су-35 (Су-27 М, заводски шифър Т10) (по класификацията на НАТО:Flanker-Е) е руски многоцелеви, високоманеврен изтребител от 4++ поколение, предназначен за завоевание на превъзходство във въздуха с голям радиус на действие. Изтребителят е разработен от руската ОКБ Сухой, като развитие на Су-27 от конструктора Михаил Петрович Симонов. Първият полет е извършен на 28 юни 1988 г. от прототипа Т-10М-1. Полетът на първия сериен изтребител от този клас е извършен на 1 април 1992 г. F-15 Eagle (Орел) е американски високоманеврен реактивен изтребител за завоюване на въздушно превъзходство. Създаден е от Макдоналд Дъглас по поръчка на военновъздушните сили на САЩ в началото на 70-те години. Първият полет е през Юли 1972 година а през 1974 постъпва на въоръжение.