Разкриха топлата връзка между Кристалина Георгиева, "Типинг пойнт" и Василев/Петков
Продуцентите на шефката на МВФ работят усилено върху новите си марионетки Кирил Петков и Асен Василев, маскирани като служебни министри
Корупционният скандал с шефката на МВФ Кристалина Георгиева и нейния съветник Симеон Дянков възбуди контролирани мозъчни центрове у някои наши дрънколози и те започнаха да обясняват, от една страна, че двамата са невинни, а, от друга, че Бойко Борисов бил техен покровител и ако са виновни, то виновникът е само той, пише в коментар на главния редактор на в. "Труд" Петьо Блъсков.
В подобни твърдения има една единствена истина, а именно, че са пълна лъжа. Цяла София знае, че Георгиева и нейният съветник и бивш финансов министър бяха продуцирани от кръга “Капитал” и по-точно от неговото върховно настоятелство - групата “Типинг пойнт”, състояща се от Иво Прокопиев, Иван Кръстев, Цветелина Бориславова и Светослав Божилов. Както също цяла София знае, че тази група приема, контролира и пряко изпълнява специални стратегически задачи, поставени от Сорос, за манипулиране на политическия и икономическия живот в България.
Бих оставил Георгиева и Дянков на грижите на колегите от “Икономист”, на специалните отдели в Световната банка и на някои други специални служби, занимаващи се със световната корупция, ако споменатите продуценти не работеха усилено върху новите си марионетки Кирил Петков и Асен Василев, маскирани като служебни министри.
В новата продукция главните герои получиха първо задачата да овладеят чрез подмяна на ръководствата огромни финансови и икономически ресурси като Българската банка за развитие с последваща приватизация, милиардния Фонд на фондовете, оръжейна индустрия, някои сектори в енергетиката и т. н.
Във второ действие те вече са правячи на партия и ще стават депутати, за да могат да коват закони, с които да узаконят планираните кражби на споменатия ресурс. Това е накратко сценарият на “Типинг поинт” и фирмата подизпълнител “Капитал”.
И тук е време сериозно да се замислим дали възходът и падението на Георгиева и Дянков не са естественият завършек за подобно продуцентство и дали поредните две марионетки на същите продуценти няма да проявят същия талант, предопределящ същата съдба.